Jan og Hurras nye cd
Fra : Peter Heide

Dato : 28-07-06 21:02

Jeg kan med glæde sige at den færdig indspillet. Den skal lige mixes
så er den klar til hylderne. Det bliver en million sællert.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-07-06 21:18

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> Jeg kan med glæde sige at den færdig indspillet. Den skal lige mixes
> så er den klar til hylderne. Det bliver en million sællert.

hvem er Jan ?

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 21:27

http://www.komiker.dk/janoghurra.html

Fra : Søren Dahl

Dato : 28-07-06 21:50

Stort! Hæmoride sagen var sgu sjov da de spillede den i hypokonder
programmet på TV2 Zulu.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 22:03

On Fri, 28 Jul 2006 22:49:31 +0200, Søren Dahl
<aageliggerpaa@denlukkede.dk> wrote:

>Stort! Hæmoride sagen var sgu sjov da de spillede den i hypokonder
>programmet på TV2 Zulu.

I den grad.
Så begynder schlagermusik at give en smule mening

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-06 19:58

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> hvem er Jan ?
>
> /thomas

__________

Hvem er Hurra???

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-06 20:02

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

_______

Helt ærligt kan jeg godt huske dem fra et eller andet Berthelsen-halløj. Jeg
er ved at gå til af grin. De stod på scenen og så gravalvorlige ud mens de
sang dansktop.

Findes der nogler sange med dem på nettet?. og hvor?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 21:28

On Fri, 28 Jul 2006 22:02:19 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Jeg kan med glæde sige at den færdig indspillet. Den skal lige mixes
>så er den klar til hylderne. Det bliver en million sællert.

Det bliver STORT!

/Alex