Hotel Cab Inn Scandinavia i KBH
Fra : Poul-Erik Nielsen

Dato : 28-07-06 18:04

Hej Ng'er

Vi (to voksne og et barn) var i København og skulle have en overnatning,
desvære var vores sædvanlige Motel optaget så jeg fandt "Cab Inn Scan." på
nettet, tre *** og så skriver de "Sleep Cheap In Luxury", værelse på 3 X 2
meter
plus WC og bruser på ½ X ½ meter, sengene var meget små, og den ene hang på
væggen, men der var ingen senge-hest så jeg vil ikke lade min søn på 6 år
sove i den da han er en uro, og så prøvede jeg selv, men sengen var meget
smal så jeg følte hele tiden at jeg var ved at falde ud, så til sidst må jeg
sove med min søn
så det blev ikke til meget søvn den nat .
Så jeg vil ikke anbefale Cab Inn Sandinavia i KBH

mvh
Poul-Erik

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 29-07-06 14:26

> Så jeg vil ikke anbefale Cab Inn Sandinavia i KBH

Havde du forventet at få mere for det det koster der?

Fra : Lars Bendix

Dato : 30-07-06 10:13

Poul-Erik Nielsen wrote:
> Så jeg vil ikke anbefale Cab Inn Sandinavia i KBH

Vi har overnattet der flere gange - og har været godt tilfreds.
Både i København og i Århus. Det er småt, men godt og rent - og
vi skal bo der igen i næste uge.

Med venlig hilsen

Lars Bendix
Ciao Italia