prøver igen..subtropisk vandland
Fra : bj

Dato : 28-07-06 12:25

Hej

Jeg sendte en tråd med "vandland i kiel", og fik svar derefter, da jeg ikke
kunne formulere mig dog nok.

Det jeg mener er at det er et subtropisk indendørs klima med vandland og
strand og det hele...

håber det kan give nogle flere links

bj

Fra : Anette

Dato : 28-07-06 16:44

Måske denne her?

http://www.weissenhaeuserstrand.de/

http://www.friferie.dk/k%C3%B8r-selv-ferie/1581_Weissenh%C3%A4user_Strand_Ol
denburg_Nordtyskland_Tyskland.html

Anette

Fra : bj

Dato : 28-07-06 22:42

"Anette" <nono@notworking.com> skrev i en meddelelse
> Måske denne her?

> [...]

det var den anden jeg tænkte på i den anden tråd, så Kiel kigger den jo ikke
den jeg tænke på, men den du ahr videregivet link på ser jo heller ikke
værst ud, og så tager det jo heller ikke en krig at komme frem

tak

bjarne

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-07-06 16:49

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> writes:

> [...]
> kunne formulere mig dog nok.
>
> Det jeg mener er at det er et subtropisk indendørs klima med vandland og

Kiel og indendørs strand siger mig intet, men der er en ved Berlin.

En anmeldelse, dog på norsk:
http://www.aftenposten.no/forbruker/reise/article996088.ece?sted=Tyskland

Deres hjemmeside, på tysk, engelsk og polsk:
http://www.my-tropical-islands.com/index-e.htm

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : bj

Dato : 28-07-06 22:40

> [...]
> http://www.aftenposten.no/forbruker/reise/article996088.ece?sted=Tyskland
>
> Deres hjemmeside, på tysk, engelsk og polsk:

det var vist lige den jeg havde set noget om..hmm, Kiel var det jo så ikke,
men fandt frem til det...det ser jo ud som om noget jeg godt kunne tænke
mig, der er jo alt for alle

tak
bj