Genesis og Phil Collins
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 07:43

Har rodet lidt rundt på nettet, men tror jeg søger de forkerte steder.

På hvilke Genesis-album er Phil Collins frontfigur / vokalist

Mvh
Jan Rysz

Fra : Holst

Dato : 28-07-06 07:52

Du kan nok finde informationen her: http://www.allmusic.com

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 08:28

> Du kan nok finde informationen her: http://www.allmusic.com

Takker. Det hjalp meget.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 28-07-06 21:39

Holst skrev:

> Du kan nok finde informationen her: http://www.allmusic.com

Phil Collins (dm,vo) kom med i gruppen sammen med Steve
Hackett (el-g), da Phillips (el-g,vo) og Mayhew (dm, vo)
forlod den i juli 1970. Gruppen er dannet i januar 1967.

--
Herluf

Fra : Andreas Eibach

Dato : 29-07-06 17:05

"Rysz (8900)" <jrysz[snabela)oncable(dot)dk> wrote

http://da.wikipedia.org/wiki/Genesis_%28band%29