Camping i Holland
Fra : SB

Dato : 26-07-06 19:25

Hej

Sidder og overvejer at smutte en tur til Wassenaar i august, men da jeg har
min datter bag på cyklen og for ikke at vi skal få alt for ondt i måsen,
tænkte jeg på at tage en overnatning undervejs
Regner med at tage A31 gennem Tyskland og så hoppe fra i Bunde af rute A7 og
A6 gennem Holland
Så ville lige høre om der var nogen der kendte et eller andet sted i
Groningen området hvor der ligger en god campingplads?

Søren

Fra : HSLK

Dato : 27-07-06 07:54

Hejsa

Vi har været et par gange på denne plads http://www.strandheem.nl/ den er vi
glad for og ungerne også der er overdækket legeplads og indendørs opvarmet
svimmingpool. Bad og toilet forhold er helt i orden.

pladsen tager camping cheuqe uden for høj sæsonen.

den ligger ikke så langt fra groningen.

god tur

knus Henriette.

Fra : SB

Dato : 27-07-06 17:53

"HSLK" <ingen@ingen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opvarmet svimmingpool. Bad og toilet forhold er helt i orden.
>
> pladsen tager camping cheuqe uden for høj sæsonen.

Hej

Ser ud som et fornuftig bud på en god plads
sender dem lige en mail
Tak for det

Søren