doping med insulin-hvorfor??
Fra : bjørn

Dato : 26-07-06 16:53

jeg læser om at cykelryttere doper sig med insulin.hvorfor????
Jeg er selv diabetiker og tager en del insulin hver dag og jeg kan bare ikke
få ind i knolden hvorfor de bruger insulin.
Nogen som kan kaste lys over dette misbrug??
det er jo direkte livsfarlig at tage insulin hvis ikke man har brug for det.

Fra : Karsten

Dato : 26-07-06 18:43

"bjørn" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk>skrev:

> [...]
>Nogen som kan kaste lys over dette misbrug??
>det er jo direkte livsfarlig at tage insulin hvis ikke man har brug for det.

ja det er uhyggelig hvis man er villig til at satse helbredet , men
det er nok et økonomisk incitament der ligger til grund?
hvis man ikke kan følge med ja så er der jo desværre nogen
der "snyder på vægten" , men det er nok et menneskeligt træk?
læs lidt her:
http://www.doping.dk/visArtikel.asp?artikelID=2798
mvh. Karsten