Told af vare ved indførsel
Fra : Mikkel

Dato : 26-07-06 10:29

Hej
Jeg har fundet et godt produkt i kina som jeg vil prøve at sælge herhjemme,
så jeg vil måske starte et importfirma op, jeg har kontaktet firmaet i Kina,
og får en prøve på 24 stykker af produktet sendt op, det giver en samlet
pris på ca 1500 kr.
Hvordan forholder jeg mig med told og hvad der ellers falder ind af afgifter
til staten, og hvad skal jeg regne med at komme til at betale.
Forholder det sig anderledes med den danske stats afgifter, hvis jeg ser
produktet som en god indtjeningsmulighed, og får sendt 2000 enheder op af
gangen.

Mvh Mikkel

Fra : Holst

Dato : 26-07-06 10:46

Mikkel wrote:

> [...]
> produktet som en god indtjeningsmulighed, og får sendt 2000 enheder op af

Prøv news:dk.erhverv - der finder du vist de bedste folk med viden derom.

Fra : Mikkel

Dato : 26-07-06 10:48

ohhh
1000 tak for hjælpen, der vil jeg flytte mit spørgsmål ind

Mvh Mikkel