Oktoberfest
Fra : Ole Andersen

Dato : 25-07-06 18:30

Hej,

Jeg overvejer lidt at tage til Oktoberfesten i München i år. Er der nogen
der har erfaringer med det evt. mht. billig transport og overnatning.

Med venlig hilsen,
Ole

Fra : JMN

Dato : 25-07-06 18:46

Hej Ole

Jeg har familie i omegnen af Munchen og kan sige dig, at du er meget sent
ude. Det er ikke unormalt der bestilles 1 år i forvejen. Dog afhængig af
hvor mange I tager dertil.

Mht. hotel er det bare at søge på nettet. Evt. kan www.hrs.de være dig en
hjælp. Men om du også kan få adgang til et telt kan jeg ikke svare på.

vh.
JMN

Fra : Jørgen

Dato : 26-07-06 09:17

Overnatning ved jeg ikke så meget om; men transporten fås nok ikke meget
billigere end med nattoget. Her starter priserne 29 euro eller 221 kr. pr.
person pr. vej fra Danmark.
I Danmark kan billetten købes hos DSB de kalder den DSB Orange SparNight
http://www.dsb.dk/cs/Satellite?pagename=DSB/Page/Indholdsside_med_sidemenu_og_introindhold&c=Page&cid=1083307689321&a=Artikel&aid=1116298765211&pid=1115692212273&p=Artikel

Og i Tyskland slet og ret Sparnight, her kan billetten bookes, betales og
printes online på http://www.nachtzugreise.de

Husk forøvrigt at selv om det kaldes Oktoberfest, så starter festlighederne
alleerede d. 16. september og vare kun lige lidt ind i oktober til d. 3.
oktober.

God tur Jørgen