For lidt musik...og for meget mudderkastni~
Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-07-06 12:35

Jeg er igen kommet til den erkendelse, at det er meget svært at føre en blot
nogenlunde seriøs debat i disse nyhedsgrupper...det ligger jo lidt i formen,
at trådene har det med udvikle sig langt væk fra udgangspunktet og det kan
såmænd være underholdende nok

Det kan dog være et stort irritationsmoment, at der er debattører, der
bevidst ikke besvarer indlæg eller sakser irrelevante passager ud af indlæg
og bruger dem til noget helt andet..så går der rent propaganda minister i
det

Der har fra tid til anden været en del godmodig drilleri mellem forskellige
i denne gruppe og det har jeg også selv deltaget en del i...og det kan også
være meget underholdende

Men nu har der fra visses sider udviklet sig en grim og nedladende tone, som
absolut har fjernet det fra det underholdende. Jeg gider ikke bruge tid og
energi på den slags mudderkastning. Jeg gider heller ikke bruge tid på
debattører som ingen debat vil...hvad pokker nytter det, at man bruger tid
på at undersøge fakta før man svarer på indlæg og så blot bliver mødt med
fordrejninger og sjofelheder

Jeg har brede skuldre og kan tage meget...jeg føler mig ikke specielt ramt
eller hjemsøgt...men vil fremover kun bruge tid på debat med dem, som ønsker
en seriøs debat om musik.
Nu vil jeg starte med at følge debatten fra sidelinien og så håbe på bedre
tider for denne gruppe.

Allan

Fra : Claus Smith

Dato : 25-07-06 12:57

Der skal kun een til at ødelægge det hele for alle andre.

Giver dig ret i at der godt kunne modereres lidt herinde, så indholdet af
gruppen svarede mere til gruppens titel.

Claus Smith

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-07-06 14:35

Claus Smith skrev:

> Der skal kun een til at ødelægge det hele for alle andre.
> Giver dig ret i at der godt kunne modereres lidt herinde,
> så indholdet af gruppen svarede mere til gruppens titel.

Der er vist flere, som er impliceret i dette. De som ukritisk
*fodrer troldene*, er selv skyldige. - Ignorér troldene!

--
Herluf
- ignorér de kulturignoranter,

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-06 15:16

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er igen kommet til den erkendelse, at det er meget svært at føre en
> blot
> nogenlunde seriøs debat i disse nyhedsgrupper...

Spørgsmålet er om der i det hele taget skal føres en debat i denne
nyhedsgruppe. Jeg synes den fungerer mere som info, nyheder og support.
Efter min ydmyge mening burde den holdes sådan og den kan netop med denne
ovennævnte funktion være til stor gavn for brugerne af den.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Morten Guldager

Dato : 25-07-06 15:57

2006-07-25 Kim Larsen wrote
> [...]
> Efter min ydmyge mening burde den holdes sådan og den kan netop med denne
> ovennævnte funktion være til stor gavn for brugerne af den.

Den gruppe du beskriver hører til i dk.opslag et eller andet sted.

Smut over i dk.admin og foreslå en dk.opslag.musik

Gruppen her har den helt rigtige placering til debat.

/Morten

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-06 16:54

On Tue, 25 Jul 2006 14:56:44 GMT, Morten Guldager

>Smut over i dk.admin og foreslå en dk.opslag.musik

Ideen var faktisk ikke så dum. Hvis den gruppe eksisterede ville der
være et sted at FUT'e opslag til, hvilket ville fjerne en væsentlig
del af støjen.

>Gruppen her har den helt rigtige placering til debat.

Præcis.

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-06 22:34

> [...]
>
> Ideen var faktisk ikke så dum. Hvis den gruppe eksisterede ville der
> være et sted at FUT'e opslag til, hvilket ville fjerne en væsentlig

Den slags støjer generelt meget men hver sin lyst.

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-06 10:16

On Tue, 25 Jul 2006 23:33:45 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
wrote:

>Den slags støjer generelt meget men hver sin lyst.

Der er jo ingen der tvinger folk til at være her, vel?
Gruppen er til debat, og så er støj pr. definition al den reklame og
andet off topic der postes herinde.

Fra : Peter G

Dato : 25-07-06 16:50

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> writes:

> Jeg har brede skuldre og kan tage meget...jeg føler mig ikke specielt ramt
> eller hjemsøgt...men vil fremover kun bruge tid på debat med dem, som ønsker
> en seriøs debat om musik.

Brug din nyhedslæsers muligheder for filtrering. Det sorterer den værste
støj fra. Hvis det viser sig at den ikke dækker dit behov for
filtrering, kan det sikkert betale sig at undersøge andre nyhedslæsere.

--
M.v.h. Peter.
http://musicbrainz.org/