Ishøjs politi blufærdighedkrænker
Fra : Bo Warming

Dato : 22-07-06 20:40

Ishøjs politi blufærdighedkrænker

Når A stiller sig lækkert og nøgen an i sit belyste soveværelse og
lurer, B, stopper i buskadset ved forovet og labber synet i sig, så
kan begge blive dømt for blufærdighedskrænkelse, oplyser
Informationsleder 22.7. De har begge haft fortsæt!

Politiken fortæller samme dag, at den veletablerede fjerne
nøgenbadestrand ved Ishøj har i sommervarmen gratis liveshows, hvor et
nøgent par har samleje i sandet og mænd står omkring parret og
onanerer, og snerper har klaget og lokalpolitiet tager
blufærdighedskrænkelsen alvorligt og en betjent gik med sin 12-årige
datter lige ind i sammenstimlingen. Var den politimand blind? Eller
kun kriminel, blufærdighedskrækende?

Selv har jeg fået bøde for blufærdighedskrænkelse, selvom jeg aldrig
har ladet nogen se upåklædt underliv med fortsæt, men en
værelsesbesigtigende pige havde den oplevelse, og vort besynderlige,
overbemandede politi fik en dommer til at dømme på påstand mod
påstand.

I de glade Christiania-70ere var det lovligt med liveshows, som
tilskuerne betalte for. Det bør lovliggøres igen og politi skal fange
tyve og voldsmænd og ikke være udanske snerper.

På Nørrebro er jeg født, der har jeg hjemme.

Jeg voksede op kort fra Nørrebros runddel i Frederiksberg-lejlighed,
og Assistens Kirkegård (og massageklinik-tæthed var årsag til, at jeg
efter studium og ulandsår købte hus netop her.

Romantiker-overklasse gik tur på volden, men fattigfolk åd og drak når
solskin i fattigkirkegården ved Runddelen og da voldene blev revet ned
og byen blev Paris-agtig stor, udvidedes kirkegården til at være
Europas største - nu er der to andrre københavnske med flere lig end
den ¼ mio, vi har her.

Den udvidedes og udvidedes, og havde korsvej, der delte i fire dele,
og rette linier og vinkler vandt ved arkitektkonkurrence over vandløb
og bugtet naturstil og

Da gadedrenges hærværk mod gravmæler tog til i forrige århundrede
troede byråd, at det kunne stoppes af korte åbningstider og kun brug
af få af portene i muren, men heldigvis vandt det oplevelseshungrende
fattigfolk, der - som på Christiania - mener "Forbedr først, spørg
bagefter."

Parkhyggen er enorm i disse dage, og det fik mig til at brainstorme
telefonisk med nogle kommunale arkitektchefer, der gav mig ret i alle
mine forbedringsforslag, og gav mig fri hænder til forsøgsvise
forbedringer. Idag sender de mig så foto og lover at stenhugger-firma
vil gøre sten læselige, men for at vise de høje herrer, at handling er
bedre end "kommunal besindighed", har jeg idag købt klorin og ordnet
egne sten og laserprintet manglende tekst og påsat med dobbeltklæbende
tape - så kan de lære det. Resultater tæller, og man prøver sig frem,
og holder det ikke, så kan man jo bare gøre det om og bedre senere -
ligene er ligeglade.

Når de autonome smider sten på mine ruder, er politi en sen og
nytteløs foranstaltning, så jeg hænger brudsikker plexiglas ned
foran - og straks forlanger kommunen det fjernet og truer med bøder,
selvom der ikke er nedstyrtningsfare. Er det DDR vi lever i? Nej, de
havde bedre retssikkehed end vi har nu. Løsningen hedder "handling
giver forvandling" og som skattesparende friværdidansker har jeg nok
råd til at betale dagbøder resten af mit liv og dermed overleve.

At møde de uduelige borgmestre med dansk humor, er vigtigste løsning

Bo Warming, cand.scient. Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000

Fra : Martin Nielsen

Dato : 23-07-06 09:05

Det er sgu ikke underligt du får hærværk mod dit hus med alt det kolort du
kan lukke ud ;)

Fra : Niels

Dato : 23-07-06 10:16

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er sgu ikke underligt du får hærværk mod dit hus med alt det kolort du
> kan lukke ud ;)

"Fuck jeg er træt af offtopic ! Lad nu jura forblive jura!

Tilfreds?"

Hej Martin
Du lider vel ikke af personlighedsspaltning ?
Dette skrev du i dit næste indlæg.
Synes du ikke du modsiger dig selv ????? Er du ikke lidt offtopic her ???
Mvh
Niels