Danstop-grupper invaderer Tysklands hotell~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-06 18:35

DANSKTOP-ORKESTRE GØR LANDGANG I TYSKLAND

To af Danmarks mest populære orkeste spiller på to forskellige fine og store
hoteller tæt ved Hamborg og Rostock.

Det drejer sig om Blue Hawai og Kandis. Og der arangeres busforbindelse
derned.

_____________________

BLUE HAWAI
Orkesteret omtales som værende et velronemeret dansk orkester. Og det kan
man jo dårligt komme udenom at det er. De spiller på "HOTEL MERCURE
KØHLERHOF", som ligger i Bad Bramstedt, i nærheden af Hamborg. Tre
busselskaber laver opsamling og kører derned. Og dert ser ud til at kunne
blive enormt. Man kan åbenbart ikke nøjes med busopsamling i Danmark, man
samler også op gennem Syd-Norge. Det ene busselskab har opsamling i
Flekkefjord, Lyngdal, mandal og Kristiansand (SYD-NORGE). Det andet
busselskab har opsamling i Tvedestrand, Arendal, Grimstad og Lillestrand
(SYD-NORGE). Herefter tager de begge den nye færge "Master Ferries" fra
Kristiansand til Hanstholm. Det er den færge man kan komme med for 9 kr. For
Danmarks vedkommende slutter Hanstholm Turistfart sig til kortegen mod
Tyskland.
http://www.touring.no/turprogram/dansefot_pdf/flygeblad%20bad%20bramstedt%20021106.pdf

http://www.bluehawaii.dk/germanytour.html

KANDIS
Orkesteret spiller på et fint og meget stort hotel som hedder " VAN DER VALK
RESORT", som ligger i Linstow, ved Rostock. Hotellet er helt nyt.
Busopsamling i Danmark ved Ørslev Turisttrafik
http://www.orslev.dk/Default.asp?ID=294

http://www.kandis.dk/index2.php

__________________________

Ja man må nok sige at der er gang i den. De to europæiske lande med mest
musikkultur gør brug af danske opkestre når de skal lave folkelige
arrangementer. Mens Dansk musikkultur koncentrerer sig om at skrige og rulle
med næseringen.

Hilsen Åge

Fra : Q

Dato : 22-07-06 19:17

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44c2605c$0$12591$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> DANSKTOP-ORKESTRE GØR LANDGANG I TYSKLAND
>
> To af Danmarks mest populære orkeste spiller på to forskellige fine og
store
> hoteller tæt ved Hamborg og Rostock.

Nogen der har connections i indenrigsministeriet der har magt nok til at
kunne nægte orkstrene indrejse i DK efter showet ?

/peter

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-07-06 19:30

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> Nogen der har connections i indenrigsministeriet der har magt nok til at
> kunne nægte orkstrene indrejse i DK efter showet ?
>
> /peter

Skal gøre hvad jeg kan

Citat fra Åges svar til Claus Skaarup:
"Du ved jo tilsyneladende ikke

hvad du skriver om. Det passer jo ikke hvad du skriver."

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-06 23:38

Allan Krautwald skrev:
> "Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse
> Skal gøre hvad jeg kan
>
> Citat fra Åges svar til Claus Skaarup:
> "Du ved jo tilsyneladende ikke
>
> hvad du skriver om. Det passer jo ikke hvad du skriver."

Nu har jeg set ovenstående citat flere gange, nogen der lige gide pege
på den tråd den kommer fra? Jeg undrer mig naturligvis over, at Åge har
været SÅ meget i defensiven, at han ligefrem mener folk ikke ved hvad de
skriver om.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-07-06 23:52

"S. Sørensen" <steinbREMOVETOGETAVALIDEMAIL@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:44c3fa4a$0$12686$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> på den tråd den kommer fra? Jeg undrer mig naturligvis over, at Åge har
> været SÅ meget i defensiven, at han ligefrem mener folk ikke ved hvad de

I dk.medier.radio tråden "sport på P3".
Her var der en diskussion om hvorvidt at sporten i en periode var flyttet
til P4. Det var vi mange, der vidste at den havde været. Men det nægtede Åge
at tro på og skrev han bl.a. sådan til Claus Skaarup og kaldte ham i et
andet indlæg "Skraalerup".
Åge har hidtil ikke været mand nok til at indrømme, at han tog fejl, men
fortsætte med at skrive udenom og kalde folk grimme ting.
Men læs selv korrespondancen der.
Det er selvsagt i orden at tage fejl...men når man optræder så skråsikker
som i nedenstående citat og i stedet for at indrømme fejlen slår igen ved at
svine folk til, så fortjener man ikke bedre

Allan

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-06 09:32

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

og kalde folk grimme ting.

SV: Uhhhhh ha. Lille bitte stakkels mus. Nårhhhhhh, hvor er det da også
synd. Arme uskyldige stakler. Vor Herre bevares. Der er godt nok nogen af
jer der skuulle have været opdraget bedre, så i ikke lavere al den ballade.
Mange af jer er trods alt voksne folk der burde have en almindelig opførsel.
Lægger du ud, Alan. Prøv at vis et eksempel. Du burde vise et godt eksempel
i stedet for det skaberi. Ærligt talt.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-07-06 10:07

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44c48395$0$3539$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
opførsel.
> Lægger du ud, Alan. Prøv at vis et eksempel. Du burde vise et godt

Jeg har aldrig kaldt dig eller andre grimme ting eller løgnere...i
modsætning til dig skriver jeg ikke skråsikkert om noget uden at undersøge
det nærmere.
Hvis du f.eks. havde skrevet "det mener jeg ikke kan passe" eller "det
husker jeg ikke noget om" og så havde ladet være med at kaste smudsnavne
efter folk...så var der ingen, der havde taget anstød af det.
Det er ikke os der laver ballade Åge...det er dig!!!
Og det er dig der aldrig gider svarer på konkrete ting og det er DIG der
opf'ører dig som et forkælet og fornærmet barn. Så bliv dog voksen
menneske!!!

Fra : Søren Dahl

Dato : 24-07-06 20:46

Bare det svar Åge har givet her inden Allan svarer viser jo tydeligt det
som Allan skriver om. Netop det med at du faktisk angriber personer som
skriver pænt til dig og i sober tone. Med det samme sviner du dem til,
kalder dem øgenavne og siger faktisk de lyver. Jeg tror jeg på vegne af
mange kan sige at vi skriver kun vores indlæg på den måde vi gør fordi
du netop har skrevet sådan til os.

Lad os tage eksemplet fra citatet så har du ikke engang tænkt over at
undskylde over for personen som faktisk skrev pænt til dig. Istedet har
du valgt af være ignorerende og arrogant ved at poste en masse andre
ligegyldige indlæg og masse svar som reelt set ikke svarer på det som
var en del af debatten.

Og Åge! Hvorfor det sker hvergang du er indblandet i en tråd kan du så
selv spekulere over - men lad være med at give os andre skylden. Det kan
jo ikke passe at det er alle andre der er problemet og at du blot er den
uskyldige pæne mand som opfører sig pænt.

+++ATH

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-07-06 20:54

Søren Dahl <aageliggerpaa@denlukkede.dk> wrote:

> [...]
> jo ikke passe at det er alle andre der er problemet og at du blot er den
> uskyldige pæne mand som opfører sig pænt.

Og istedet for at hidse sig op, kan man jo gøre som os andre:

Killfilter ... hvad øjet ikke ser osv.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-06 22:16

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Og istedet for at hidse sig op, kan man jo gøre som os andre:
>
> Killfilter ... hvad øjet ikke ser osv.

> /thomas
____

Det lyder fornuftigt, men så skrider hele deres livsgrundlag. Det går ud på
at skabe sig som uopdragne unger. Så din opfordring tror jeg ikke har nogen
som helst effekt på den slags folk.

Fra : Søren Dahl

Dato : 24-07-06 22:30

Jeg vil hellere dø af at blive ramt af en ladeport end at bygge mit
livsgrundlag op på dine indlæg.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-07-06 22:31

Åge Halldorsson <aa.hfjern@detsomstÂrherpost.tele.dk> wrote:

> [...]
> at skabe sig som uopdragne unger. Så din opfordring tror jeg ikke har nogen

Nu er jeg relativt ny her .. så jeg ser det nok lidt naivt. Men, du får
aldrig noget ud af at gentage en given påstand igen og igen.

Jeg er helt klar over at ikke har samme musik smag, og gud ske lov for
det. Men konstant blæse i den samme trompet, og nedgøre andres
musiksmag, samt ukritisk promovere sine egne holdinger er uproduktivt og
gavner ingen.

Så måske man skulle være lidt mere tolrerant ? ... bare en tanke.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-07-06 12:09

> [...]
> gavner ingen.
>
> Så måske man skulle være lidt mere tolrerant ? ... bare en tanke.

Det er måske der problemet ligger. Det er han skrækkeligt meget lidt alene
om

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-06 22:15

"Søren Dahl" <aageliggerpaa@denlukkede.dk> skrev i en meddelelse

> og i sober tone.

SV: Nu tror jeg ikke lige at der er mange her som har nogen som helst grund
til at tale om sober tone.
Dertil er deres egen opførsel for uopdragen. Hvis den snottede opførsel de
selv lægger for dagen
kaldes sober tone, så er jeg glad ved jeg ikke har det.

> undskylde over for personen

SV: Undskylde overfor en flok snotnæsers dårlige opførsel. Det harmonerer
ikke helt. Vorherre til hest. Så gad jeg nok høre alle de undskyldninger de
selv skulle komme med.
Så stop nu det skuespil af et flæberi. Det er helt ud i hampen.

> Og Åge! Hvorfor det sker hvergang du er indblandet i en tråd kan du så
> selv spekulere over -

SV: Det er som bare fordi der er overvægt af alternativt indstillede folk
her. Dem vil folk fra den almindelige befolkning jo altid være i opposition
til. Jeg har jo intet som helst tilfælles med de fleste her. Det er som ild
og vand. Derfor

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 22:31

On Mon, 24 Jul 2006 23:14:44 +0200, "Åge Halldorsson"
<aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote:

>SV: Nu tror jeg ikke lige at der er mange her som har nogen som helst grund
>til at tale om sober tone.

Hvis ikke du vedholdende postede dit off topic-gylle her i gruppen, så
ville tonen faktisk være meget sober.
Bemærk at den ER sober i alle de tråde hvor du ikke har sat dit klamme
aftryk!

>SV: Det er som bare fordi der er overvægt af alternativt indstillede folk
>her. Dem vil folk fra den almindelige befolkning jo altid være i opposition
>til.

Ja, den "almindelige" bredrøvede befolkning uden for "Skuret". Set i
forhold til dem, så er 99,995% af Danmarks befolkning alternative.

>Jeg har jo intet som helst tilfælles med de fleste her. Det er som ild
>og vand. Derfor

Jamen så smut dog hen til nogle ligesindede. Der er vel ingen grund
til at ræse rundt som en elefant i en glasbutik her, er der?
Man bliver sgu da ikke ved med at pisse på et el-hegn, når man har
fået stød.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-07-06 08:07

> [...]

> til at ræse rundt som en elefant i en glasbutik her, er der?
> Man bliver sgu da ikke ved med at pisse på et el-hegn, når man har
____

Jo, men den holder jo bare ikke en meter. At overlade hele dk.radioer til
flokken bedrevidende anarkister med dig i front duer jo heller ikke. Det er
jo fordi musik og radio/tv er noget som virkeligt kan få fronterne frem i
Danmark. Her er det så jeg ikke lader mig manitulere af egoistiske
narhoveder og jeg er komplet og fløjtende ligeglad med deres skaberi. Og da
de jo nok er i flertal her vil de altid skabe sig over det. Det er sån set
bare en naturlov, for deres vedkommende at lave ballade.
Og det betyder bestemt og slet ikke at jeg i den forbindelse havde tænk
at overrlade scenen til dem. Jeg ved da godt at det vil betyde at der bliver
mere ro - men samtidig at scenen overlades til dem. Det går ikke. Der er
trods alt også en del fornuftige personer her. Men med visse folks flæberi
skræmmes de jo væk. Og mange af dem tør jo ikke skrive noget.
Sån er det.

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-06 09:04

On Tue, 25 Jul 2006 09:06:43 +0200, "Åge Halldorsson"
> [...]

>trods alt også en del fornuftige personer her. Men med visse folks flæberi
>skræmmes de jo væk. Og mange af dem tør jo ikke skrive noget.

Enig, men det eneste der skæmmer og skræmmer er dit ensidige pladder
der flooder og spammer den ene nyhedsgruppe efter den anden.
Det er jo ikke plads til at skrive noget, fordi dine reklameindslag
fylder over 50% af båndbredden.
Smut nu over til de øvrige 5 alternative ligesindede Åge, og lad os
her i den almindelige verden og befolkning få lidt fred for dit
evindelige gylle og børnehaveopførsel.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-07-06 09:23

> On Tue, 25 Jul 2006 09:06:43 +0200, "Åge Halldorsson"
> <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote:

> Det er jo ikke plads til at skrive noget,

SV: Det er nok rigtigt, men det skyldes nok mere at de ikke tør p.g.a. jeres
dårlige opførsel, tror jeg.
Derfor fylder mit en del. Men det kan jo ikke undgås, da jeg jo ikke lader
mig påvirke af al det skaweri
fra en lille indspist gruppe, som fylder godt her. Men heldigvis er en lille
bitte minoritet i den almindelige
befolkning, borte fra skærmene.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-07-06 09:22

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44c5d2eb$0$3548$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> SV: Det er nok rigtigt, men det skyldes nok mere at de ikke tør p.g.a.
jeres
> dårlige opførsel, tror jeg.

Du har forlængst passeret sidste salgsdag...du er meget lidt morsom for
tiden

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-07-06 09:59

> Citat fra Åges svar til Claus Skaarup:
> "Du ved jo tilsyneladende ikke
>
> hvad du skriver om. Det passer jo ikke hvad du skriver."

_____

Nu bliver du ensformig

gabbbbbb..........

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-07-06 09:59

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44c5db5c$0$3525$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Nu bliver du ensformig
>
> gabbbbbb..........

Tjah man kommer til at hyle, som den flok man er i

Fra : Claus Skaarup

Dato : 25-07-06 15:09

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44c5364a$0$855$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
de
> selv skulle komme med.
> Så stop nu det skuespil af et flæberi. Det er helt ud i hampen.

Nå. kalder du mig nu også en snotnæse ... Hvorfor??? Jeg har ALDRIG kaldt
dig noget, der berettiger til den opførsel fra dig.
Jeg gentager lige mit spørgsmål: Hvornår lærer du at tale ordentligt til
folk. Hvis du gør det, så lover jeg dig at de også taler ordentligt til dig.

Bemærk venligst, at jeg ikke brugte et eneste grimt ord om dig eller nogen
som helst andre debattører. Det er ikke for at spille hellig, men blot for
at vise at det faktisk kan lade sig gøre.

--
M.v.h. Claus
www.skaarup.nl

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-07-06 22:40

"Claus Skaarup" <skaarup75(xx)@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Nå. kalder du mig nu også en snotnæse ...

SV: Nej det gør jeg altså godt nok ikke

> Hvorfor???

SV: Det var altså ikke møntet på dig

> Jeg har ALDRIG kaldt dig noget, der berettiger til den opførsel fra dig.

SV: Nej, og det var heller ikke møntet på dig. Det var møntet på en stor
gruppe af uopdragne folk her i nyhedsgruppen i almindelighed.

> Jeg gentager lige mit spørgsmål:

SV: Jamen det gør du da bare sådan

> Hvornår lærer du at tale ordentligt til folk.

SV: Jamen Claus. Det gør jeg da altid. Andet kunne da aldrig falde mig ind.
Det kaldes almindelig opførsel. Men det er jo lidt af et problem Claus.
Herinde i den her nyhedsgruppe lærer man jo sån at tale lige som dem der
taler til en, ikke. Det er jo det. Når man er iblandt en masse uopdragne
folk med meget dårlig opførsel, så er det jo svært ikke selv at få lidt af
det. Du ved det der med at hyle som de ulve man er i blandt.

Hvis du gør det, så lover jeg dig at de også taler ordentligt til dig.

SV: Nej Claus. det skal du ikke tage at love, for det er mere end du vil
kunne holde. En forholdsvis stor gruppe personer herinde har det som
livsfgrundlag at være uopdragen. I sin tid skrev jeg sobert til dem, men
mange begyndte med næsvis opførsel. Du må tænke på at mange af dem har sig
selv som idol. Når man så skriver noget som går dem imod, ja så føler de det
som at man angriber deres idol. Det er jo det. Jeg tror ikke på at de kan
ændre sig og tale normal pænt. Det er slet ikke "inn" for dem.
Men jeg vil love dig at jeg jeg vil svare folk i samme tonefald som de
spørger.

> Bemærk venligst, at jeg ikke brugte et eneste grimt ord om dig eller nogen
> som helst andre debattører. Det er ikke for at spille hellig, men blot for
> at vise at det faktisk kan lade sig gøre.

SV: Jamen det er jo rigtigt fint. Det er jo heller ikke alle der er sådan.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-06 14:33

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Du ved jo tilsyneladende ikke hvad du skriver om. Det passer jo ikke
hvad du skriver."

_________

Nu ikke så barnlig, Alan. Bliv voksen.
Vi har set det allesammen nu - 100 gange.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-07-06 14:50

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44c4ca06$0$14047$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Nu ikke så barnlig, Alan. Bliv voksen.
> Vi har set det allesammen nu - 100 gange.

Indrøm du tog fejl og undskyld dine øgenavne til Claus Skaarup....så vil jeg
overveje det

Fra : Trist

Dato : 22-07-06 21:17

"Q" <Q@Q.Q> wrote in news:44c26b4a$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> [...]
>
> Nogen der har connections i indenrigsministeriet der har magt nok til at
> kunne nægte orkstrene indrejse i DK efter showet ?

Hvorfor dog spilde tid på det, når nu vi har mulighed for at lukke grænsen
for "danskerne" som "flygter" fra Libanon?

Der er stor chance for, at mange af dem er snydere og bedragere, som er
rejst på ferie i Libanon, selvom de er på overførselsindkomst og dermed
hverken må holde ferie eller forlade Danmark.
Suk!

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-07-06 21:35

"Trist" <@> skrev i en meddelelse

> [...]
> rejst på ferie i Libanon, selvom de er på overførselsindkomst og dermed
> hverken må holde ferie eller forlade Danmark.

Ja du er trist

Fra : Trist

Dato : 22-07-06 21:59

"Kratluskeren" <krautwald@yahoo.dk> wrote in

> Ja du er trist

Det er da klart, når man er omringet af snydere og bedragere, som gør, at
man selv bliver mistænkeliggjort af systemet, når man endelig selv har brug
for hjælp!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-06 22:29

"Trist" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er da klart, når man er omringet af snydere og bedragere, som gør, at
> man selv bliver mistænkeliggjort af systemet, når man endelig selv har
_____

Jeg skal gerne hjælpe dig. Prøv at hoppe ud af vinduet. Det vil hjælpe
meget. Os

Fra : Ralph

Dato : 23-07-06 12:58

"Trist" <@> skrev i en meddelelse
> man selv bliver mistænkeliggjort af systemet, når man endelig selv har
> brug
> for hjælp!

Tyv tror hver mand stjæler.

--
Ralph

Fra : Peter Juhl

Dato : 24-07-06 11:26

Åge Halldorsson wrote:

> DANSKTOP-ORKESTRE GØR LANDGANG I TYSKLAND

65 år efter fandt man altså det ultimative våben?

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 16:27

Peter Juhl skrev:

> 65 år efter fandt man altså det ultimative våben?

V4: Die Schlagerorkestern.