Øjenoperation i udlandet
Fra : Niels Mølgaard Peder~

Dato : 21-07-06 13:57

Hejsa

Er der nogen, der har erfaringer med billige laseroperationer i
udlandet, jeg forestiller mig her først og fremmest Polen, Tjekkiet,
Slovakiet, Tyrkiet osv.

Er det trygt, og hvad er priserne generelt? Det er lidt svært at finde
info over nettet...

VH Niels

Fra : Workingmom

Dato : 21-07-06 17:16

Niels Mølgaard Pedersen (slet O8MV3) skrev:
> [...]
> Slovakiet, Tyrkiet osv.
>
> Er det trygt, og hvad er priserne generelt? Det er lidt svært at finde

Måske, hvis du kan, at det kan betale sig at melde sig ind i Danmark med
ekstra operationsdækning, og så få det gjort inden for landets grænser
alligevel.

Hvor stor er din styrke - kan sygesikringen ikke gøre noget?

Og det var så overhovedet ikke svar på dit spørgsmål, men alligevel.

Tine

Fra : Niels Mølgaard Peder~

Dato : 24-07-06 10:13

Workingmom <ditmar-no-spam@hotmail.com> skrev:

>Måske, hvis du kan, at det kan
>betale sig at melde sig ind i Danmark med
> [...]
Nej, jeg må tilstå, at jeg ville føle, at jeg nassede lidt for
meget på en ordning, ellers ikke ville være en del af. (Lægerne
herhjemme skulle hellere sænke priserne og prøve at køre i nogle
lidt mindre biler Har kigget på Danmark tidligere. Der er
også ventetiden, før jeg kan blive opereret med tilskud...Har
besluttet mig, og nu skal det være!

Styrken er kun -2 hhv. -2.25 med en mindre bygningsfejl på det
ene øje. Stabilt gn de seneste 15 år. Næppe noget, der hiver det
store frem nogen steder...

VH Niels

Fra : Otto

Dato : 02-08-06 18:26

Jeg så et tysk program, hvor en ældre kvinde havde fået foretaget en
laseroperation, så hun næsten havde mistet synet.
Men selvfølgelig er der steder, hvor der er dygtige læger, som kan
håndværket.
Jeg ville få en forundersøgelse f.eks. på Privathospitalet Hamlet, for at
være sikker på, om en laseroperation kunne hjælpe, inden jeg rejste ud i den
vide verden.

"Niels Mølgaard Pedersen (slet O8MV3)" <nmp@O8MV3business.tele.dk> skrev i
en meddelelse news:11534868900.867250815286098@dtext.news.tele.dk...