favorabelt tilbud på bil til salg i New Yo~
Fra : BA

Dato : 21-07-06 00:51

Min søn og hans kammerat har et rigtigt godt tilbud på en god og stabil bil
til salg i New York fra sidst i juli, måske tidligere. De flyver hjem
3.august.

De fløj først til San francisco, hvor famile hjalp dem (havde gjort alt
forarbejdet) med at få en god, brugt bil, forsikringer m.m.

Jeg har forsøgt at vedhæfte billeder, men det gik vist ikke. Se andet indlæg
eller måske binærer.

Mikkel skriver selv:

Ford Escort, Zx2, 2.0 Liter, Sports Coupe, 110.000 miles, er smog-testet, vi
har ALLE papirer fra hele dens historie. Olie-skift pr. 3000 miles.
Tidligere ejere havde lige faaet udskiftet bremser, som vi fik kontrolleret
hos forhandler, til UG. Den har udover vores tur kun koert i Californien,
hvilket betyder intet errosion, som det sker paa oestkysten. Den har koert
totalt upaaklageligt over kontinentet (ca 6000 miles). Staar i Blue Book
(viser brugte bilers ca. pris) til minimum 3500 $. Saelges til bedste bud.

Kontakt selv Mikkel på mikkelabkjaer@hotmail.com

PT er de i Detroit
De rejser fra Motel til Motel, nogle steder er der internetmulighed, andre
steder må de på biblioteket eller internetcafé. Så det er lidt uregelmæssigt
med forbindelsen.
Jeg er kun mor og mellemled .

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....