Radeon-udnyttelse
Fra : Jacob Andresen

Dato : 19-06-01 00:02

Har lige installeret mit nye Radeon 64 Vivo Retail. Mit spårgsmål går på at
jeg gerne vil udnytte kortet 100%, men har også fundet ud af at man ikke kan
gøre det i alle trin. Jeg mener ikke at man både kan få 100% i spilydelse og
samtidig kræve det samme i/på video indspillinger. Er der nogen form for
danske manueler hvori der står en god indstillingshåndtering så man ikke
sætter kortets ydelse ned. Har følgende erfaring at hvis man roder for meget
med ting man ikke har så stor viden om så sker der ting som man gerne vil
have forklaring på. 3DMARK 2001 giver ved en nyinstallation 2671, men pilles
der i kortets opsætning kan det falde til 711...........jaaaa slog nok lidt
for mange ting til hvor viden ikke rækkede til....man skal jo nok ikke pille
for meget med ting man ikke aner så meget om. Derfor søges der manueler på
dk som fuldstændig gøre hvad de mange ting/instilinger påviker andre ting på
kortet. Kortets muligder har virkelig overrasket mig. Det kan utroligt mange
ting......Håber blot på at med tiden man vil lære dets mulighder og udnytte
det.

Regards

Jacob

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 19-06-01 14:32

Hej Jacob.

Først tillykke med dit nye Radeon kort!

Har du prøvet at downloade de forskellige Tweak programmer som findes
www.rage3d.com ? Der er lavet forskellige profiler som du kan bruge
til 3dmark - gaming osv. Desværre kender jeg ikke til nogen manual som
kan hjælpe dig - oftest er det du ændrer på jo D3D og OpenGL
funktioner.

Mvh. Henrik

Fra : Jacob Andresen

Dato : 19-06-01 23:44

Har da downloadet Pstrip, men nu er det blot at lære kvordan dette fungere.

Tak for hjælpen.....nåja hvilken opløsning vil være bedst at teste
Radeon-kortet i 3Dmark 2001 ???? Har hidtil kørt i
1024*768*16.

Regards
Jacob

Henrik Nygaard <dsl37874@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3skuitg5e0n228ll5jfa9d6pb74i04a0vg@4ax.com...

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 20-06-01 02:15

Hej.

Først skal du nok lige ændre din Outlook til at bruge Re: istedet for
Sv: - vi er vel internationale?

Istedet for powerstrip skulle du tage at hente en specifik Radeon
Tweaker på det link du fik. Powerstrip er alt for allround.

http://www.rage3d.com/radeon/tweaker/

3Dmark kører da vist kun 1024x768x32?

Mvh. Henrik