thise koldskål
Fra : spoi@sol.dk

Dato : 18-07-06 07:40

Tidligere på året smagte jeg en koldskål fra Thise der bare smagte
himmelsk. Kunne så se der var kommet ny karton og købte den. Håbede
det var den samme, men det var det bare slet ikke, Ja vi kunne faktisk
ikke lide den. Den smager alt for meget af citron. Er den gamle gået
helt ud af handlen?

LN

Fra : Ole Christiansen

Dato : 18-07-06 07:58

<spoi@sol.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg kan også lide Thise produkter.

Prøv at skrive til Thise mejeri
http://www.thise.dk/

Ole

Fra : Max

Dato : 18-07-06 10:45

Hej

> ikke lide den. Den smager alt for meget af citron. Er den gamle gået
> helt ud af handlen?

Hvem ved det bedre end Thiese ? Så ring og spørg på 97 57 80 01,
markedtingschefer og produktchefer elsker opringninger fra kunderne,
det gør deres arbejde meget nemmere.

Mvh Max