Kanalsejlads i Sverige, Holland, Belgien e~
Fra : Pipeline

Dato : 17-07-06 23:57

Vi har i familien snakket længe om at tage på kanal/flodsejlads i lejet
båd/flodpram. Så nu er det på tide at vi gør noget ved sagen. Men hvor kan
man finde oplysninger/firmaer det tilbyder dette?
MVH
Pipeline

Fra : BA

Dato : 18-07-06 19:55

Vi har sejlet med http://www.maritim-camping.dk/

i England, og var rigtigt godt tilfredse.
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....