Robbie Williams sang/video Angels fra konc~
Fra : Anders

Dato : 17-07-06 10:40

Hej

Nogen der har forsøgt at købe (for 45 kr.) Robbie Williams video Angels fra
koncerten i parken d. 6/7 via mobil/SMS til nr. 1275?
Min mobil (Telmore) siger "Afventer: 1275"
Mon de (1275) har et problem, eller Telmore?

Mvh.
Anders

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
You can re-live the amazing moment when Robbie sang the classic Angels by
texting ANGELS to 1275. You will receive live footage from the show (to be
downloaded to your computers and yours to keep), an exclusive tour wallpaper
and a ringtone sent to your mobile, all for just 45 DKK.

Fra : Anders

Dato : 17-07-06 11:06

Hej igen

fandt selv ud af problemet: Man skulle skrive "ANGELS" og ikke "ROBBIE" som
jeg havde gjort.
Har nu fået downloadet en AVI film (37 Mbyte) fra hjemmesiden i LAV
opløsning (320x240), 10 billeder pr. sekund - ÆV! Og så for 45 kr.
Kan IKKE anbefales til andre - optrækkeri!

Hilsen
Anders

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 17-07-06 16:05

Anders wrote:
> [...]
> Min mobil (Telmore) siger "Afventer: 1275"
> Mon de (1275) har et problem, eller Telmore?

Hej..

Jeg har også sendt en besked inden koncerten startede d. 7/7..
Men har intet modtaget/hørt...
Har T2 som udbyder..

Hvem er det udbyder tjenesten... Vil da gerne lige høre inden der bliver
nappet 45kr om der kommer noget frem..

--
Vh. Henrik Sørensen