stegt flæsk i ovn
Fra : sigurno

Dato : 16-07-06 16:08

Hvad bliver bedst: På stegepande eller i ovnen?

Mvh.

Ester C.

Fra : Nick

Dato : 16-07-06 16:13

"sigurno" skrev i en meddelelse...
> Hvad bliver bedst: På stegepande eller i ovnen?

Jeg kan bedst lide det knassprødt og ike for fedtet, derfor laver jeg det på
risten i varmluftovnen. Sæt bradepanden under med lidt vand i, så er den nem
at få ren igen.

Du kan også sætte en rist i rillen ovenover, hvorpå du lægger æbleskiver. Så
drypper saften ned på flæsket (som selvfølgelig er røget!), og det smager
vældig godt!

/Nick

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 16-07-06 17:16

Æbleskiver, eller æbler i skiver ? :)

Fra : Nick

Dato : 16-07-06 19:11

"Daniel W Johansen" skrev i en meddelelse...
> Æbleskiver, eller æbler i skiver ? :)

Ehh... ja, den kunne misforståes...

Jeg mener selvfølgelig æbler skåret i skiver. (Altså æbleskiver )

/Nick

Fra : Kim Schulz

Dato : 16-07-06 16:14

On Sun, 16 Jul 2006 17:07:58 +0200
"sigurno" <nospampavlova@cafeer.dk> wrote:

> Hvad bliver bedst: På stegepande eller i ovnen?

jeg plejer at stege dem næsten færdige på panden og så smider jeg dem i
ovnen til sidst. På den måde kan jeg holde al flæsken varm hvis det er
en større portion og noget af fedtet kan samtidigt nå at dryppe fra.