|
| Joytravel - hold jer langt væk! Fra : Jakob |
Dato : 16-07-06 14:21 |
|
Hej alle,
vi er lige kommet hjem fra en mareridtsagtig ferie i Sousse med Joytravel.
Alt gik galt!
Vi betalte bl.a. 400,- for en havudsigt som vi ikke fik (hotellet fortalte
os endda at man ikke betaler for det på det pågældende hotel, så hvor er
vores penge blevet af??), hotellet vrimlede med russere, hvilket i sig selv
ikke burde gøre noget. Men de teede sig simpelthen som vilde dyr og skovlede
mad til sig ved buffeten om aftenen, så der ikke var til os andre. De gjorde
det ikke fordi de var sultne, men for at slæbe resterne med op på deres
værelser... Det er ikke en standart danskere forventer på et charterhotel
til 3500,- for en uge.
Vi blev anbefalet hotellet af en sælger som udtrykkeligt lovede os et roligt
hotel, perfekt til romantisk afslapning. HVER aften ved 21.30 tiden startede
et børneshow på hotellets udendørs scene (lige overfor vores balkon,
naturligvis), og musikken derfra var så høj, at min kæreste og jeg måtte
råbe til hinanden for at overdøve larmen.
Vi klagede selvfølgelig til destinationslederen fra Joytravel, men hun kunne
ikke gøre meget - vi skulle klage når vi kom hjem, sagde hun.
Da vi havde gjort det, via en meget saglig og høflig mail, hørte vi intet i
flere dage. Så ringede min kæreste for at høre om nogen var igang med at
behandle vores klage, hvorefter han blev SVINET til at selvsamme sælger som
havde solgt os rejsen. Han var direkte flabet og sagde at vi havde fået hvad
vi havde bedt om!
Nu venter vi spændte på at høre fra dem (!), men lad dette være en lille
advarsel til alle som overvejer Joytravel; gør det ikke!!! De behandler
deres kunder som skidt (efter de har hevet pengene ud af dem) og begrebet
"service" er åbenbart ukendt for personalet hos Joytravel.
Vi har rejst meget og har set mange klamme hoteller, man ved som regel hvad
man får når rejsen er meget billig, men dette hotel og denne behandling var
bestemt ikke hvad vi havde regnet med, eller var blevet lovet.
Mvh,
Jakob.
| |
thomas jürgensen (16-07-2006)
| Kommentar Fra : thomas jürgensen |
Dato : 16-07-06 16:24 |
|
øøøh vi er på vej til Sousse med et andet selskab, hvad hed hotellet ??
Thomas
| |
Jakob (01-08-2006)
| Kommentar Fra : Jakob |
Dato : 01-08-06 19:33 |
|
> øøøh vi er på vej til Sousse med et andet selskab, hvad hed hotellet ??
>
> Thomas
>
Undskyld det _meget_ sene svar - hotellet var Marabout.
Håber din tur var bedre end vores...
Jakob
| |
thomas jürgensen (21-08-2006)
| Kommentar Fra : thomas jürgensen |
Dato : 21-08-06 13:47 |
|
lidt bedre men vi mødte os russer finomenet påvores hotel samara.
"Jakob" <pope.jakob@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:44cf9e71$0$15784$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> øøøh vi er på vej til Sousse med et andet selskab, hvad hed hotellet ??
>>
>> Thomas
>>
>
> Undskyld det _meget_ sene svar - hotellet var Marabout.
>
> Håber din tur var bedre end vores...
>
> Jakob
>
| |
Anders Olsen (17-07-2006)
| Kommentar Fra : Anders Olsen |
Dato : 17-07-06 21:35 |
|
Hej
Vi har rejst med Joytravel to gange og ikke været utilfredse
med venlig hilsen
Anders
"Jakob" <pope.jakob@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:44ba3d29$0$15781$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej alle,
> vi er lige kommet hjem fra en mareridtsagtig ferie i Sousse med Joytravel.
> Alt gik galt!
> Vi betalte bl.a. 400,- for en havudsigt som vi ikke fik (hotellet fortalte
> os endda at man ikke betaler for det på det pågældende hotel, så hvor er
> vores penge blevet af??), hotellet vrimlede med russere, hvilket i sig
> selv ikke burde gøre noget. Men de teede sig simpelthen som vilde dyr og
> skovlede mad til sig ved buffeten om aftenen, så der ikke var til os
> andre. De gjorde det ikke fordi de var sultne, men for at slæbe resterne
> med op på deres værelser... Det er ikke en standart danskere forventer på
> et charterhotel til 3500,- for en uge.
> Vi blev anbefalet hotellet af en sælger som udtrykkeligt lovede os et
> roligt hotel, perfekt til romantisk afslapning. HVER aften ved 21.30 tiden
> startede et børneshow på hotellets udendørs scene (lige overfor vores
> balkon, naturligvis), og musikken derfra var så høj, at min kæreste og jeg
> måtte råbe til hinanden for at overdøve larmen.
> Vi klagede selvfølgelig til destinationslederen fra Joytravel, men hun
> kunne ikke gøre meget - vi skulle klage når vi kom hjem, sagde hun.
> Da vi havde gjort det, via en meget saglig og høflig mail, hørte vi intet
> i flere dage. Så ringede min kæreste for at høre om nogen var igang med at
> behandle vores klage, hvorefter han blev SVINET til at selvsamme sælger
> som havde solgt os rejsen. Han var direkte flabet og sagde at vi havde
> fået hvad vi havde bedt om!
> Nu venter vi spændte på at høre fra dem (!), men lad dette være en lille
> advarsel til alle som overvejer Joytravel; gør det ikke!!! De behandler
> deres kunder som skidt (efter de har hevet pengene ud af dem) og begrebet
> "service" er åbenbart ukendt for personalet hos Joytravel.
> Vi har rejst meget og har set mange klamme hoteller, man ved som regel
> hvad man får når rejsen er meget billig, men dette hotel og denne
> behandling var bestemt ikke hvad vi havde regnet med, eller var blevet
> lovet.
>
> Mvh,
> Jakob.
>
| |
|
|