årets mystiske is...
Fra : jenny og søren

Dato : 14-07-06 20:44

Hej Ng

Her i sommervarmen har jeg så lige smagt årets kandidat til årets mysktiske
is.....nemlig taadaaa

Citronmåne is fra polar is..myskisk men god

andre kandidater ??

mvh

Søren Brix

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-07-06 20:45

"jenny og søren" <jennyogsoren@mail.dk> writes:

> Her i sommervarmen har jeg så lige smagt årets kandidat til årets mysktiske
> is.....nemlig taadaaa
>
> Citronmåne is fra polar is..myskisk men god
>
> andre kandidater ??

Absolut. Apfel Strudel! Ikke anbefalelsesværdigt.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-07-06 20:59

On Fri, 14 Jul 2006 21:43:41 +0200
"jenny og søren" <jennyogsoren@mail.dk> wrote:

> Hej Ng
>
> Her i sommervarmen har jeg så lige smagt årets kandidat til årets
> mysktiske is.....nemlig taadaaa
>
> Citronmåne is fra polar is..myskisk men god
>
> andre kandidater ??

Parad-IS har en æblekage is som er helt fantastisk. Lidt sjov
fornemmelse at sidde og spise en flødeis som smager som om det var
hjemmelavet æblekage med makroner.

Fra : Ole Stigaard

Dato : 14-07-06 21:16

skrev:

> [...]
> mysktiske
> is.....nemlig taadaaa
>
> Citronmåne is fra polar is..myskisk men god

Paradis' tomatsorbet
eller deres ris a la mandel hvis vi må tage julens fristelser med?

Ole

Fra : Ole Andersen

Dato : 14-07-06 21:18

"jenny og søren" <jennyogsoren@mail.dk> wrote in message

> Hej Ng
>
> Her i sommervarmen har jeg så lige smagt årets kandidat til årets
> mysktiske is.....nemlig taadaaa
>
> Citronmåne is fra polar is..myskisk men god

Det lyder sjovt. Hvor købes den?

Fra : Nick

Dato : 15-07-06 07:03

"Ole Andersen" skrev i en meddelelse...
> Det lyder sjovt. Hvor købes den?

"fra polar is"... er der en lille klokke der ringer?

Her er svaret: De steder, hvor de sælger Polar Is.

/Nick

Fra : Basil

Dato : 15-07-06 07:54

Nick har bragt dette til verden: