Hotel i Bangkok ... nogen anbefalinger
Fra : Tissetrolden

Dato : 18-06-01 20:58

Når vi ankommer til Bangkok, står vi uden hotel, og vil således gerne have
noget

at gå efter, så man ikke er helt "lost" når man står i Bangkok lufthavn.

Kender I til nogle gode steder - dvs. billige, gerne med morgenmad - og med
rimelig standard

og beliggenhed...

Vi har tænkt os at shoppe i Siam Square kvarteret mv.

Nogle erfaringer ???

Kan det evt. betale sig at booke over nettet hjemmefra ?

Mvh. Kim

Fra : Sune Krøll

Dato : 19-06-01 03:26

Alle undtagen malasianhotel......med mindre du er homo. Her sov jeg og min
kammerat uheldigvis en nat, hvor vi blev ringet ved 2 tiden om natten og en
stemme spurgte...>are you okay man??<.....og jeg sagde >yes we're okay,
thank you<....men da han blev ved med at gentage sig selv gav jeg røret til
min kammerat som var mere velbevandret i thaiengelsk, og pludselig sagde
stemmen istedet >are you gay men??<.....og pludselig kunne vi forstå hvorfor
folk havde kigget så underligt.
Keep away!!

Tissetrolden <kim@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9glmbf$6tq$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Gard Karlsen

Dato : 19-06-01 09:29

Hei

Du kan jo sjekke alternativer på www.asiatravel.com. Jeg booket hotell via
denne siten da jeg reiste til Thailand i 1998 og var fornøyd med opplegget.
Du kan ellers lese mer opp turen vår på min hjemmeside (se linken)

Håper at dere får en fin tur.

Gard Karlsen
gard@karlsen.ms
http://donar.netpower.no/~ghk/

Fra : PC

Dato : 21-06-01 21:53

Vi er en familie på 4, som rejser på en 3-4 ugers rejse til Thailand om 4
uger. De første 3 nætter efter ankomsten til BKK bor vi på et danskejet
hotel som hedder Stable Lodge. Hotellet har et godt ry her på nettet, og har
også kunne ses på fjernsynet i DK nu og da i forbindelse med udsendelser fra
Thailand.
Fordelen ved dette hotel er at du kan booke det direkte uden indblanding af
en 3. part (dvs.rejseagentur).
Du kan se og læse mere om hotellet, priser osv., på url adressen
www.stablelodge.com
Du kan henvende dig på dansk til hotellet.
PC

Fra : Kim Offenberg

Dato : 24-06-01 18:34

Hej ! Det er rigtigt at Stable er Dansk og kan bruges. Det er dog dyrt.
Gå ind på Yahoo.com og søg efter Bangkok eller Thailand, der er mange hotel
henvisninger.
Selv kan jeg anbefale følgende : Royal Asia
>Lodge # 91, Soi 8 off Sukhumvit Road Bangkok,
E-mail Chareon@ksc15.th.com <mailto:Chareon@ksc15.th.com> samme gade som
Stable, men koster ca. 200,- pr
nat. for et DB værelse med morgenmad. Hotellet har pool på 4 sal.
Ellers kik i Alletiders katalog, der er hotel på Soi20 - 22 som i kan få til
omkring 300,- pr. værelse.
Venligst
Kim

Fra : Leif Siripot

Dato : 25-06-01 06:39

Hej Kim

Jeg ved ikke lige hvad kurs du regner til, men StableLodge koster da mindre
end 200,- pr. nat.
Sidst jeg boede der var de ved at renovere værelserne, men jeg vil tro de er
færdige med det. Og så har de et meget godt køkken...

mvh.
Leif

Fra : Kim X

Dato : 25-06-01 10:20

Hej Leif og Poul.
Der var en lille trykfejl. der skulle ikke stå dyrt, men dyrere end f.eks.
Royal Asia.
Da vi var der ovre i februar 2000, skulle vi så vidt jeg husker give 1.100
Baht + 250 for en extra opredning til et barn, hertil kom så morgenmad og
10% TAX.
På Royal Asia var prisen 1.000 Baht incl.extra opredning, TAX og morgenmad,
så alt i alt en besparelse på 485 Baht eller på ca. 97 dkr. pr. nat.
Kursen var ca. 20 dkr. pr. 100 Baht, altså som det er idag. Link til stable
er som følger http://www.stablelodge.com Jeg skulle heller ikke lave nogen
form for betaling til RA, blot en E-mail, dog på engelsk.
Stable er et pænt hotel, var selv på besøg, dejlig Pool, og pæne værelser,
også med aircon. god servering, og hvis du vil spise DANSK ja så har de et
ta selv bord, med danske retter, Der tales også dansk på steddet.