Bockel i Tyskland
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 13-07-06 17:37

Hej NG, jeg skal være i Bockel i Tyskland på lørdag inden klokken 16.00 på
adressen An der Autobahn 11.

Jeg kan kun finde ud af at komme til Hamburg, er der nogle der ved, hvordan
jeg kommer videre fra Hamburg med bus eller tog til Bockel ??

På forhånd tak

Lars Kristian Jensen

Fra : megacenter.dk

Dato : 13-07-06 18:10

Du kan finde vej på maps google
http://maps.google.com/
under Get directions

Hamburg, Germany

An der autobahn 11,Bockel, Germany

--
http://www.megacenter.dk

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 13-07-06 18:19

"megacenter.dk" <mega@dd> skrev i en meddelelse
> Du kan finde vej på maps google
> http://maps.google.com/
> under Get directions

Problemet er, at jeg skal i tog derned. Men ellers tak for hjælpen

mvh
Lars

Fra : jesper outzen

Dato : 14-07-06 08:47

Problemet er, at jeg skal i tog derned. Men ellers tak for hjælpen

> mvh
> Lars
Hvad med at spørge på et DSB rejsecenter ,-). Jeg har gode erfaringer med

roskildeStations rejsecenter. (Ikke billetsalget)

Internettet er godt til

mange ting men en gang imellem er det godt at spørge nogle som skulle

vide besked.
jesper o

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 13-07-06 18:12

Lars Kristian Jensen skrev:

> [...]
>
> Jeg kan kun finde ud af at komme til Hamburg, er der nogle der ved,
> hvordan jeg kommer videre fra Hamburg med bus eller tog til Bockel ??

Hvis det er den Bockel jeg kan finde på kortet, ligger den ved
afkørsel 49 på E22. Det er cirka midt mellem byen Zeven og
byen Rotenburg an der Wümme. Der går en jernbane forbi
Gyhum i nærheden, men det ligner ikke en jernbane med ret
megen trafik.

--
Herluf

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 13-07-06 18:23

> [...]
> byen Rotenburg an der Wümme. Der går en jernbane forbi
> Gyhum i nærheden, men det ligner ikke en jernbane med ret

Den kan jeg ikke lige se, men jeg kan da tjekke Deutsche Bundesbahn og se om
der går tog til Gyhum.

Findes der evt. noget a la vores rejseplanen dernede ?

Mvh

Lars Jensen

Fra : John

Dato : 13-07-06 18:39

Lars Kristian Jensen skrev:

> Findes der evt. noget a la vores rejseplanen dernede ?

www.bahn.de - der er flere Bockel, så det er bare at vælge den rigtige :)

Mvh

John

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 13-07-06 19:11

Lars Kristian Jensen skrev:

> Den kan jeg ikke lige se, men jeg kan da tjekke Deutsche
> Bundesbahn og se om der går tog til Gyhum.

Jeg tror du skal opgive den jernbane jeg nævnte, og satse
på en bus eller en taxi fra Rotenburg a.d. Wümme til Bockel.
Der er ca. 20 km. Det ser ikke ud til at der er nogensomhelst
persontrafik på den jernbane.

> Findes der evt. noget a la vores rejseplanen dernede ?

Jeg kender det desværre ikke. Håber at det link fra John er
brugbart.

God tur.
--
Herluf