Andet multimedie
bentjuul 3670
Tryk af CD sleeves
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 13-07-06 15:21

Halløj....

Nogle her der kender til et sted hvor jeg kan få trykt et mindre oplag
(200-300) af CD sleeves, (papæsker til en CD)

Det skal være 4 farve og hele balladen.

Mvh

Kim

Fra : Søren Blom

Dato : 13-07-06 17:15

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev

> Nogle her der kender til et sted hvor jeg kan få trykt et mindre oplag
> (200-300) af CD sleeves, (papæsker til en CD)
>
> Det skal være 4 farve og hele balladen.

Prøv at forhør dig hos http://www.lasertryk.dk/ de kan lave lidt af hvert,
har brugt dem nogen gange til forskellige opgaver.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 13-07-06 20:24

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message

> Prøv at forhør dig hos http://www.lasertryk.dk/ de kan lave lidt af hvert,
> har brugt dem nogen gange til forskellige opgaver.

Har desvære prøvet lasertryk, men uden held....

De kan ikke bikse sådanne sammen.

// Kim

Fra : Søren Blom

Dato : 13-07-06 21:09

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev

> Har desvære prøvet lasertryk, men uden held....
>
> De kan ikke bikse sådanne sammen.

Øv da, nu troede jeg lige

Men et skud i tågen, har du så prøvet at spørge PCplanet eller Komputer for
alle, om hvem det er der laver dem til deres blade?

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 13-07-06 21:35

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message

> Men et skud i tågen, har du så prøvet at spørge PCplanet eller Komputer
> for alle, om hvem det er der laver dem til deres blade?

Nej, der har jeg ikke været forbi..... endnu..... , men er bange for de
ikke trykker deres i mindre oplag, det er nok lidt større.

Har fået trykt et oplag af Cd'ere hos CD factory, og de kan godt lave
sleeves, i oplag af minimun 1100,- som desværre ikke kan deles over flere
forskellige lay-outs, så have det nok kunne lade sig gøre... ÆV!

Nå, men jeg leder videre...

// Kim

Fra : Keld Lergren Nielsen

Dato : 14-07-06 01:54

"Kim Jørgensen" skrev ...

> Har fået trykt et oplag af Cd'ere hos CD factory, og de kan godt lave
> sleeves, i oplag af minimun 1100,-

Ja - det er rundt regnet hvad stanseformen koster.
Du kan muligvis slippe lidt billigere om ved det, hvis
du vælge at lave et omslag, i stedet for en lomme.
I princippet en 4-sidet folder, hvor der midt på side
3 placeres en skumgummi- eller plastic-dup som
CDén kan sidde fast på.
CD-dupperne kan ses på: http://www.telau.dk/Tape.html

Keld Lergren Nielsen
"Du må selv være den forandring du ønsker at se i verden."
Mahatma Gandhi.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 14-07-06 08:33

"Keld Lergren Nielsen" <keld.l.n@grafisk.invalid> wrote in message
> "Kim Jørgensen" skrev ...

> Ja - det er rundt regnet hvad stanseformen koster.

Argh, my mistake, jeg fik skrevet det som kr.

Balladen er jeg mindst skal trykke 1100 styks, af samme slags.

// Kim

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-07-06 22:24

Kim Jørgensen wrote:
> Halløj....
>
> Nogle her der kender til et sted hvor jeg kan få trykt et mindre oplag
> (200-300) af CD sleeves, (papæsker til en CD)
>
> Det skal være 4 farve og hele balladen.

Måske http://www.actura.dk/index.asp vil lave det for dig. Afhænger nok af
styktallet.
--