Cypern
Fra : Niels Henriksen

Dato : 10-07-06 23:40

Vi skal 2 uger til Cypern i august. Vi skal bo i Aiga Napa.

Er der nogle der har nogle tips/råd/ideer til turen?

--
Niels Henriksen
www.netopcom.dk

Fra : charlotte

Dato : 25-07-06 16:36

Hej

Var der sammen med kæresten og min datter - en hel uge i larm og fest. Nu
kan jeg godt li fest, men det var næsten for meget. Men er man ung og kan
feste hele natten og sove på stranden eller ved poolen om dagen er det et
perfekt sted at møde nye unge mennesker. En god ting er aircondition - det
er en nødvendighed. Og så er karkelakkerne kæmpe store - de kommer frem om
aftenen.

God tur

Hilsen Charlotte