optagelse på jura (aften) ??
Fra : Henrik Jensen

Dato : 10-07-06 11:49

Jeg er interesseret i at høre om der er nogle i gruppen der har søgt
om optagelse på jurastudiet i Kbh. - med aftenundervisning.

mange hilsner

Henrik

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 10-07-06 15:36

Henrik Jensen wrote:

> Jeg er interesseret i at høre om der er nogle i gruppen der har søgt
> om optagelse på jurastudiet i Kbh. - med aftenundervisning.

Jeg er almindelig "dagstudernde", men kender i kraft af mit arbejde som
studentermedhjælp ved et af kursusfagene en del til aftenundervisningen
også. Hvilken information har du brug for?

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Henrik Jensen

Dato : 10-07-06 15:48

hej jeg var interesseret i lidt erfaringer omkring
studieforholdene - og hvordan de har klaret studiet sideløbende
med erhvervsmæssig karriere og en evt. familie.

Så hvis du har kendskab til nogle studerende på ordningen er jeg
da meget interesseret i at høre nærmere.

Arbejder idag som ejendomsmægler, har kone og 2 børn - så skal
finde ud af hvordan jura passer ind i den kombination.

mange hilsner
Henrik