hvad må man skrive i en sms ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-07-06 15:09

Nu har jeg modtaget 3 sms er fra en binde gal kælling der er sur over
at jeg har tilrettelagt min ferie som jeg har....

hun er ikke pysolog men skriver i

1.) jeg er pysopat
2.) at jeg er psykisk syg og det er farligt/ubehagligt for familler
med børn at være i nærheden af mig

( har lige været sammen med min fam i 3 uger hvor der var børn fra 1
år og voksne op til 60 år - de havde det fint )

3.) så skriver hun at hun vil gøre mig fortræd hvis jeg afligevel
tager på den ferie ...

sig mig en ting den slags må man da ikke likke og skrive til et andet
menneske ???

uagetet at det er da sandt jeg har en dignose på jeg er paranoid :)
( nahh det er faktisk ret ubehagligt )

men er i.flg psyk overlæge helt rask med den medicin jeg for og sådan
føler jeg det nu også ...
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : S.hansen

Dato : 08-07-06 15:15

On Sat, 08 Jul 2006 16:08:51 +0200, Bo M Mogensen
<svar@i-gruppen.invalid> wrote:

>3.) så skriver hun at hun vil gøre mig fortræd hvis jeg afligevel
>tager på den ferie ...

Personligt vil jeg øjeblikkeligt melde en trussel til politiet.

Steen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-07-06 15:43

On Sat, 08 Jul 2006 16:14:40 +0200, S.hansen <skidt@tele2adsltdc.dk>
wrote:

>Personligt vil jeg øjeblikkeligt melde en trussel til politiet.

ja nu er trusslen jo ikke specificeret men det vil jeg da gøre ...

Fra : Nicolai

Dato : 08-07-06 16:13

> ja nu er trusslen jo ikke specificeret men det vil jeg da gøre ...

Hun vil gøre dig fortræd? I det må du jo antage værst tænkelige situation,
med sådan en trussel hængende over hovedet.

> --
> MvH Bo M Mogensen

Nicolai

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-07-06 17:19

On Sat, 8 Jul 2006 17:12:31 +0200, "Nicolai" <news2004@mailme.dk>
wrote:

>Hun vil gøre dig fortræd? I det må du jo antage værst tænkelige situation,
>med sådan en trussel hængende over hovedet.

Hun skriver " det skal jeg ikke slippe godt fra "

har nu talt med polti - jeg skal komme ned på st 2 med min mobil på
mandag - så kan hun måske få noget tilhold - men det er det ... en del
tyder på man kan skrive hvad som helst til folk uden det er starfbart
så længe man ikke offentlig gør det ?

jeg troede egentligt der var en lov i mod Chikane ?

Fra : Brian

Dato : 08-07-06 18:20

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> så længe man ikke offentlig gør det ?
> jeg troede egentligt der var en lov i mod Chikane ?

En af mine kammerater fik et par SMS'er som godt nok var lidt grovere end
dine. Afsenderen fik 3 måneders (2mdr betinget) fængsel for det. Truslen kom
fordi min ven blev slået i hovedet med en flaske, og det ville afsenderen
_bestemt_ ikke have meldt til politiet :) Efter "retssagen" sagde en venlig
politimand at, havde han (min ven) svaret 'ja' da han blev spurgt noget
lign.: "Var du meget nervøs/bange for at..." (husker ikke spørgsmålet
præcist), så ville afsenderen have fået omkring 6mdr i stedet...
Så nej, man må ikke skrive, hvad som helst!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-07-06 19:51

On Sat, 8 Jul 2006 19:20:15 +0200, "Brian" <Suzuki@cool.dk> wrote:

> [...]
>præcist), så ville afsenderen have fået omkring 6mdr i stedet...
>Så nej, man må ikke skrive, hvad som helst!

ja ok ...jamen der er sms en jo så også aktuel bevis materiale i en
faktisk retssag ..... hende her har jo bare knald i låget -
men det er jo ikke nogen undskyldning i sig selv.

hun har en broget fortid som luxsus luder igenem 5 år eller Call girl
heder det well .. ham hun har børnene med - har også et noget broget
synde register b.la forgreb han sig seksuelt på en 13 år s pige imens
hun sov brandert ud -så har han haft en kort periode som trækker dreng
- men det er nu ikke der af vores kontrovers kommer .... det var well
snarre en interesse konflikt over den samme kvinde og de uskrevne
regler for hvad man gør og ikke gør inden for et venskab - det ku han
ikke lige finde ud af - men det er jo ikke en forbrydelse i sig selv.
men alt det har jeg nu lagt bag mig :)

Hun er bare vagt begavet og lidt eksentrisk forandrede navn så hun fik
3 mellem navne da det skulle have en gunstig indflydelse på hendes
skæbne :)

Fra : Aksel

Dato : 09-07-06 11:53

> [...]
>

> --
> MvH Bo M Mogensen
> "i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Jeg vil helt give dig ret i at folk der tror på numerologi, astrologi og
resten af det bibliotekerne venligt kalder "ikke eksakte videnskaber" burde
have hovedet undersøgt.

Hilsen Aksel

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-07-06 13:25

On Sun, 9 Jul 2006 12:52:40 +0200, "Aksel"
<akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> wrote:

>Jeg vil helt give dig ret i at folk der tror på numerologi, astrologi og
>resten af det bibliotekerne venligt kalder "ikke eksakte videnskaber" burde
>have hovedet undersøgt.

Nå ja ....ja ja ...ja det må folk jo selv om - jeg skrev det for at
beskriev havd det var for et menneske der køre hade sms kampange på
mig

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Jens

Dato : 09-07-06 23:52

Aksel wrote:

> Jeg vil helt give dig ret i at folk der tror på numerologi, astrologi
> og resten af det bibliotekerne venligt kalder "ikke eksakte
> videnskaber" burde have hovedet undersøgt.
>
> Hilsen Aksel

Det tror Bo også på LOL

Fra : Jens

Dato : 09-07-06 23:48

Nicolai wrote:

> Hun vil gøre dig fortræd? I det må du jo antage værst tænkelige
> situation, med sådan en trussel hængende over hovedet.

> Nicolai

Det værste er vel hvis hun tager alle de piller han får af hans papfar der
er læge fra ham.

Fra : Brian

Dato : 10-07-06 11:17

"Jens" <jens@fuglefjams.dk> skrev i en meddelelse

> Det værste er vel hvis hun tager alle de piller han får af hans papfar der
> er læge fra ham.

Ikke forstået.