Kim Ludvigsen skrev:
> Den 05-07-06 21.41 skrev Zodiacdk følgende:
>
> > Fik at vide af min erhvervsretslære, at det er vedtaget at forbrugeren
> > skal gå til producenten? Denne lov er dog ikke blevet tilpasset den
> > danske lovgivningen endnu.
>
> Det er ikke produktansvar, du tænker på?
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> 34 tips & tricks til Internet Explorer.
>
http://kimludvigsen.dk
Det er det sikkert nok, har sikkert blandet det sammen, jura er godt
nok indviklet nogen gange
Nå, men kan du evt. lige give mig et svar på følgende.
Hvis man køber en Xbox360 i Danmark og den så bliver defekt. Hvad
skal man så gøre?
Det fungere i dag på følgende måder i EBgames (Jeg er deltidsansat
der).
Kommer kunden ind og vil have lavet maskinen, så skal vi henvise til
Microsofts kundeservice.
Kunden skal ringe til MS kundeservice og får så en UPS mand ud til
sin adresse, maskinen afhentes og kommer igen efter et par uger.
Må EBgames det i følge købeloven?
Efter en god diskussion inde på xboxlife.dk omkring dette er jeg
blevet godt forvirret, der er nemlig mange forskellige meninger om det
her. Kunne været at få det på det rene.
Forresten er dette en smart måde at få jurisk hjælp på. Tak for en
kanon service
med venlig hilsen
Rasmus Lykkehus