Hvad skal man se i Harzen
Fra : Vejgaard

Dato : 04-07-06 12:47

Hejsa,

Jeg tager med familien til Harzen på Lørdag og vi glæder os meget.
Vi skal bo Hahnenklee(Ved Goslar)

men vi kom igår til at diskutere hvad det er man skal se i Harzen.

Jeg vil med det samme sige at jeg er en klovn til at finde vej, og
køre derfor med GPS.

Har du forslag til hvad jeg bare skal opleve i Harzen?

Vi snakkede om

Clausthal-Zellerfeld
Okerstausee dæmningen

Museum and Visitor´s Mine i Goslar

St. Andreasberg,

http://www.brockenmuseum.de/

http://www.schlitz.de/

http://www.wernigerode.com/

har du gode forslag?

mvh
Vejgaard

Fra : Karsten

Dato : 04-07-06 13:11

Hej
Tag nogle vandresko med og gå turen fra Hahnenklee til Lautentahl (jeg tror
det er stavet rigtigt) Det tager et par timer at gå derned-men faktisk en
dejlig tur.

hilsen
Karsten
www.vemmingbund.com

Fra : Aksel

Dato : 04-07-06 22:11

[...]

http://www.harz-urlaub.de/

http://www.harz-online.de/index.html

Quedlinburg er den smukkeste by i Harz, men Wernigerode er også flot.

Hilsen Aksel

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-07-06 09:39

Vejgaard wrote:
> Hejsa,

> Jeg tager med familien til Harzen på Lørdag og vi glæder os meget.
> Vi skal bo Hahnenklee(Ved Goslar)
>
> men vi kom igår til at diskutere hvad det er man skal se i Harzen.

Dinosaurmuseum:
http://www.dino-park.de/

Kampvognsmuseum:
http://forums.filefront.com/gallery/browseimages.php?c=131
som henviser til kampvognsmuseets egen website

VW-fabrik:
http://besucherdienst.volkswagen.de/
Vælg selv hvilken fabrik.

Alle stederne har jeg været flere gange for at genopfriske og se den nye
udvikling.

--
Per, Esbjerg