REQ Bent Werther
Fra : Billy Bob

Dato : 03-07-06 23:15

Hej Ng

Jeg mangler et nr. med Bent Werther der hedder Josephin og har bare ikke
kunnet opdrive det er der nogen der har den gerne på mp3

Vh
Jan

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-07-06 10:25

"Billy Bob" <friis13@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg mangler et nr. med Bent Werther der hedder Josephin og har bare ikke
> kunnet opdrive det er der nogen der har den gerne på mp3

Den er så vidt jeg ved, heller ikke udkommet på CD, men findes på LP'en
" En god fidus og nogle andre " Som er udgivet på Sonet, SLPS 1946 og
udgivet i 1971. Selve LP'en er trods sin alder, relativt nem at finde, men
det hjælper jo et fedt, hvis man ingen pladespiller har.
Hvis jeg nu sender dig en mp3, vil du så love mig, at Bent Werther vedbliver
med at ligge stille.

M.V.H....Benny..

Fra : Billy Bob

Dato : 04-07-06 16:08

Hej Benny

Det har du mit ord for det er ALLENE til eget brug. Har hørt nummeret i
gamle dage med Bent Werther og Græshopperne men har siden ikke kunnet finde
det på cd og nej jeg har IKKE pladespiller

Det ville gøre mig rigtig glad hvis du vil sende nr. til mig

På forhånd mange tak

Vh
Jan

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-07-06 23:57

> [...]
finde
> det på cd og nej jeg har IKKE pladespiller
>
> Det ville gøre mig rigtig glad hvis du vil sende nr. til mig

Du har fået et lille postkort fra Bent

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-07-06 16:49

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg nu sender dig en mp3, vil du så love mig, at Bent Werther
> [...]
____

Benny altså, jeg troede da godt at du kunne lide musik som er alt for
velkomponeret, melodiøs og med store orkeste.
Hmmmmmmm...
Nej skaf en dame med hæs ølstemme og send hende ind til "Prøv mig på
scenen for en aften", mens hun er tissetrængende og se hende vride siig mens
hun udstøder lyde til en motorsav. Se det er dagens musik. Det skal nok
blive et stort hit.

Bent Werther var en af Danmarks største musikere "
og her står "største" jo altså godt nok i anførselstegn, men alligevel.
Berth Werther, John Mogensen, Gussemand og James Rasmussen. Så kan man
næsten ikke forlange det bedre. Og ikke mest seriøst.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-07-06 00:02

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44aa8c33$0$149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Berth Werther, John Mogensen, Gussemand og James Rasmussen. Så kan man
> næsten ikke forlange det bedre. Og ikke mest seriøst.

Uh, det var en værre sprællemand ham Bent, det var sgu svært at være sur,
når han var i nærheden.... Desværre må man jo sige, han brændte sit lys i
begge ender, så det var alt for hurtigt slut. Gustav prøvede efter bedste
evne, at holde styr på ham, men, som sagt, han var sgu en lurendrejer af
første klasse, og desværre havde de grønne flasker, et alt for godt tag i
ham. Jo han var stor, den lille rod

M.V.H....Benny..