Bjørneklo og udslæt
Fra : Ditte H

Dato : 03-07-06 18:35

Hej

Jeg er ikke sikker på, om jeg har haft bjørneklo i haven, og rykket dem
op med de bare næver.
Hvor hurtigt kommer der udslæt?
Tror nærmere det er soleksem jeg har, men lidt i tvivl bliver jeg da.

På forhånd tak for hjælpen.

--
Venlig hilsen
Ditte H

Fra : BA

Dato : 03-07-06 21:18

Da mine børn var små kom de ofte hjem med vilde blomster til mig. En dag kom
de med nogle kæmpestore hvide skærme (Bjørneklo), og kunne ikke forstå jeg
hylede lidt op.De fik aldrig det mindste udslet - måske er du lige så
heldig.
Skulle du have fået noget, er det vigtigt at holde det væk fra sollys, da
det gør det meget værre.
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Jette jægergaard

Dato : 11-08-06 08:50

--
Jette

Hej

Der kommer udslet inden for få timer - opsøg din læge - der kan
du få slave til at smørre på udslettet.