Cruise langs Norges vestkyst ??
Fra : Peter

Dato : 03-07-06 18:32

Hej Alle

Mine forældre vil gerne på et cruise langs Norges vestkyst...

Der skal være afgang fra København og ankomst til København og derefter
"bare" med skib op af kysten og tilbage igen...

De troede DFDS havde sådanne ture, men det har de vist ikke !!! De har kun
til Oslo !!

De har spurgt, om jeg ikke kunne finde noget på nettet, men det kan jeg
ikke - Er der nogen der kan hjælpe mine forældre ???

På forhånd tak for hjælpen.

MVH Peter

Fra : Holst

Dato : 03-07-06 18:53

Peter wrote:

> [...]
>
> De har spurgt, om jeg ikke kunne finde noget på nettet, men det kan jeg
> ikke - Er der nogen der kan hjælpe mine forældre ???

Det er nok Hurtigruten, du leder efter. Den starter dog ikke fra
København, så dine forældre vil være nødt til først at flytte sig til et
andet sted.

Prøv http://www.hurtigruten.no

Fra : Jens G

Dato : 03-07-06 19:12

On Mon, 3 Jul 2006 19:31:38 +0200, "Peter" <Peter@Wings.com> wrote:

[...]
>De har spurgt, om jeg ikke kunne finde noget på nettet, men det kan jeg
>ikke - Er der nogen der kan hjælpe mine forældre ???

Costa har et cruise fra København til norske fjorde, men det går ikke
hele vejen op:

http://www.costacruise.com/B2C/EU/Shopping/Month/CruiseList.htm?&Period=200607&Macro=NORWEGIAN+FJORDS

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Peter

Dato : 04-07-06 09:32

Lyder spændende med COSTA...

Jeg undersøger og afventer lige andre muligheder....

Tusind tak for hjælpen og Fortsat god dag.

/Peter

Fra : Jan

Dato : 17-07-06 19:50

4 Jul 2006 01:31:53 -0700, "Peter" <Peter.Windum@gmail.com>;
<1152001913.561652.308820@m73g2000cwd.googlegroups.com>;
<dk.fritid.rejse>:

>Jeg undersøger og afventer lige andre muligheder....

Fjord Line fra Hanstholm til Bergen.
Hurtigruten Bergen-Kirkenes-Bergen.
Fjord Line Bergen-Hanstholm.

Hvorledes man så kommer mellem Kbh og Hanstholm er en anden sag.
--
/Jan
<jan@jpharo.net>