Skille MX1000 mus
Fra : Optimus Prime

Dato : 03-07-06 07:45

Nogen der ved hvordan man skiller sådan en ad?

Min har desværre fået en rom & cola for meget i weekenden, hvilket har
resulteret i at scroll hjulet kører meget trægt og jeg ville prøve at
skille den ad for at rense det værste; men kan ikke se nogen skruer og
gætter så på den er klemt sammen.

Derfor ville jeg lige hører om nogen har prøvet den operation før, iden
jeg begynder at brække i min?

Fra : reno

Dato : 03-07-06 08:55

Prøv at fjerne mærkaten under musen, så skulle der være nogle skruer, held
og lykke.
mvh. reno