HJÆÆLLLPPP DOCKLANDS VIDEO søges
Fra : Mike-X2

Dato : 01-07-06 03:10

Hej jeg er helt ny i de her grupper, jeg søger koncerten fra Docklands
med Jean Michel Jarré

håber at få feedback

jeg ved at den ikke er til at opdrive i nogen som helst netbutikker
herhjemme

Mvh Mike-X2

Fra : Just George

Dato : 01-07-06 10:53

Mike-X2 had these thoughts

> [...]
> med Jean Michel Jarré
>
> håber at få feedback
>
> jeg ved at den ikke er til at opdrive i nogen som helst netbutikker

Det er fordi at den aldrig er blevet udgivet på VHS eller DVD, kun som
LP og CD under navnet:
Destination Docklands: The London Concert.
--
Just George.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-07-06 11:31

"Just George" <thereisnone@tadress.com> wrote in message
> [...]
> LP og CD under navnet:
> Destination Docklands: The London Concert.

Den ER kommet på vhs, jeg har den, så den må være til at finde.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-07-06 11:41

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> wrote in message
-cut-
> Den ER kommet på vhs, jeg har den, så den må være til at finde.
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

Tilføjer lige:

Gå ind på www.amazon.co.uk og søg på Jarre - Docklands, så finder du den.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk

Fra : Just George

Dato : 01-07-06 14:05

Aragorn Elessar had these thoughts

> "Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> wrote in message
> [...]

Blot info jeg havde fra jeanmicheljarre.com, der er den ikke listed
under discography.
--
Just George.