CPU brændt af?
Fra : Ukendt

Dato : 30-06-06 19:57

Hvis jeg har en P4 cpu der får cpu-køleren til at starte på fulde
omdrejninger i to forskellige maskiner, uden at der ellers sker noget
som helst andet. Har jeg så en cpu der er brændt af? (der er ikke sket
noget bemækelsesværdigt med den. Den hang bare en dag og så var det
sådan...)

Venligst

Niels
www.nodash.dk

Fra : Simon Neilsen

Dato : 30-06-06 22:20

"Niels Præstegaard - Aalborg" <niels@priestyard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> helst andet. Har jeg så en cpu der er brændt af? (der er ikke sket noget
> bemækelsesværdigt med den. Den hang bare en dag og så var det sådan...)

Enten er den brændt af men sender stadig informationer, eller også bliver
den sindsygt meget varmt hvilket er en fejl. Dog er den i stykker, hvis den
er inden for de 2 års reklamationsret så send den tilbage ellers er der ikke
så meget at gøre.

Mvh
Simon

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-06 09:11

Simon Neilsen skrev:

> [...]
> er inden for de 2 års reklamationsret så send den tilbage ellers er der ikke

Det var det jeg tænkte. Tak for bekræftelsen. Og ja, den er over to år,
så jeg må efter en ny.

Venligst

Niels

Fra : Hans

Dato : 01-07-06 10:15

Niels Præstegaard - Aalborg wrote:

> Det var det jeg tænkte. Tak for bekræftelsen. Og ja, den er over to
> år, så jeg må efter en ny.

Prøv og se på Intels sider. Der er noget med at de giver 3 års garanti.

Hans