vi er de bedste af dem der ikke er med...
Fra : Torben

Dato : 29-06-06 18:13

Hej

Jeg hørte foorleden en sang - fik ikke det hele med, og fik heller ikke fat
på hvilken kanal det var, men de snag noget i stil med " vi er de bedste af
dem der ikke er med..." noget VM reference.

Tror måske det er noget P3 kreation, men er der nogen der ved hvad det er
for en?

mvh

Torben

Fra : Jacob E.

Dato : 29-06-06 18:41

Torben wrote:
> [...]
> er de bedste af dem der ikke er med..." noget VM reference.
>
> Tror måske det er noget P3 kreation, men er der nogen der ved hvad

Jeps!
Det er noget, P3 har fundet på, men for en gangs skyld ikke "Tjenesten".
Det er Morten Remar (som er webmaster på P3, og nåh ja - også forsangeren i
Back To Back) som har lavet "Vi redder Danmarks ære".

Mvh Jacob E.

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 29-06-06 18:49

"Jacob E." <sp@mmer.dropdead.ok> skrev i en meddelelse

> Jeps!
> Det er noget, P3 har fundet på, men for en gangs skyld ikke "Tjenesten".

Det er da Tjenestens "medarbejdede" der har skrevet teksten... Tekst:
Sebastian Dorset, Vicki Berlin & Henrik Milling.

> Det er Morten Remar (som er webmaster på P3, og nåh ja - også forsangeren
> Back To Back) som har lavet "Vi redder Danmarks ære".

Han har lavet musikken. Producer: Christian Munk.

> Mvh Jacob E.

Hilsen
Sørensen

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Jacob E.

Dato : 29-06-06 22:48

Steffen Sørensen wrote:
> Det er da Tjenestens "medarbejdede" der har skrevet teksten... Tekst:
> Sebastian Dorset, Vicki Berlin & Henrik Milling.

ok.

Mvh Jacob E.

Fra : Holst

Dato : 29-06-06 18:43

Torben wrote:

> [...]
> dem der ikke er med..." noget VM reference.
>
> Tror måske det er noget P3 kreation, men er der nogen der ved hvad det er

Hvis det er noget P3-noget, så er det sikkert Tjenesten, og dem finder
du et sted på http://www.dr.dk/p3 - sangene er der typisk også.

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 29-06-06 18:45

"Torben" <torbenFJERNDETTE@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedste af dem der ikke er med..." noget VM reference.
>
> Tror måske det er noget P3 kreation, men er der nogen der ved hvad det er

Hej Torben,

Det er rigtig nok P3 der har lavet sangen "Vi redder danmarks ære", du kan
høre og synge med her : http://www.dr.dk/P3/fussball/20060606121429.htm

mvh
Sørensen

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : JAS

Dato : 30-06-06 11:15

> [...]
>
> mvh
> Sørensen
>
>Er der nogen ved hvordan man evt. kan downloade den ????

Mvh

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-06 13:07

"JAS" <jan@soerensen.mail.dk> wrote in message

> [...]

mms://wms.dr.dk/nas01/auto/cms/Resources/dr.dk/P3/2006/06/03488f55-4666-4cad-a8f0-90a82025a14b/1%20VMSlagsang_master.wma

Fra : Lars Petersen

Dato : 03-07-06 10:10

"JAS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Den kan købes på payload.dk, bare til orientering.

/Lars