Prostata - symptomer?
Fra : Sven

Dato : 29-06-06 16:43

Hej.
Jeg er 44 år gammel, og havde for ca 3 mdr siden mit første nyrestensanfald
(jøsses, hvor gør det ondt!), men siden har min "forbindelse mellem blæren
og omverdenen" ikke fungeret helt som den skal.
Især om morgenen har jeg svært ved at lade mit vand, og det bliver aldrig
rigtig godt. Det hjælper hvis jeg drikker et par øl, men det er jo en dårlig
medicin
Ved seksuel udløsning har jeg bagefter ondt i penis, og langt det meste af
sæden forsvinder op i blæren, og kommer altså ikke ud. Tyder det på
forstørret prostata? Hvis ikke, hvad kan det så være?

Sven

Fra : 0h-paradis

Dato : 29-06-06 21:38

Sven skrev:
> [...]
> sæden forsvinder op i blæren, og kommer altså ikke ud. Tyder det på
> forstørret prostata? Hvis ikke, hvad kan det så være?

det tyder på en gang betændelse i blæren /nyrebækken.
Gå op til lægen med en vandprøve.
en betændelse kan sagtens tage op til 3 mdr. inden den er over, og man
kan sagtens gå meget længere med en der ligger og ulmer

fra
Jørgen