Alternativ tekst til Rollo & King
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 18-06-01 20:12

Melodi Der står et billed af dig på mit bord.

Ohh yhaa oh-oh Der står et billede af dig på mit bord Ohh yhaa oh-oh
Hvornår får jeg mon hul igennem, er TDC gåed ned.
Nu sidder jeg og hacker for mig selv og håber tv3.dk vil lege med – og nogen
at lege med
Der står et billede af dig på mit bord og det vækker rædsel, for du er grim
som fanden selv
Og der er meget være en du selv tror. Det er et syn man aldrig glemmer
når du har lige har fået den suttet af

Nu sidder han og holde hovedet lidt på skrå. Og prøver på om han kan få den
til at gå
For min egen selv onani var det der sku til – det var det der sku til.
For der står et billede af dig på mit bord og det vækker rædsel, for du er
grim som fanden selv
Og der er meget være en du selv tror. Det er et syn man aldrig glemmer
når du har lige har fået den suttet af.

Alene og forladt, Jeg tænker på hvem skal ligge på den våde klat
Uhhe et ønske et håb at du vil trykke den helt i bund
[...]

Yhaa

[...]

--------

Jeg må indrømme den tog en lidt skæv drejning indholds mæssigt med jeg håber
i kan se det sjove i den.

Mogens

--
Svend-bent Index http://www.svend-bent.dk/