Beocom 2400 flipper ud
Fra : Jakob Griffel

Dato : 26-06-06 22:35

Hej!

Jeg har haft min Beocom 2400 stående på hylden i et års tid (med batterier
i - fandt jeg ud af). I går satte jeg den til telefonstikket fordi en af
mine kamerater gerne vil låne den. Men nu er den begyndt at te sig
underligt: Så snart jeg løfter røret ringer den selv op til et af de to
hurtigkaldsnumre (M1) som den åbenbart kan huske. Når jeg så lægger på igen
viser den skiftevis det kaldte nummer og "00:00" i displayet. Der bliver den
så ved med i en uendelighed...
Jeg pillede batterierne ud og satte dem i igen uden resultat. Hvad kan jeg
ellers gøre? Har den måske en reset-knap et sted indeni?
Nogen der har en idé?

På forhånd tak.

--
Hilsen Jakob

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 14-07-06 02:51

ma 26 jun 2006 11:35:23p satte Jakob Griffel sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Nogen der har en idé?

Jeg kender ikke modellen men et godt sted at begynde kan være at gå alle
tasterne igennem for at se om nogle af dem har sat sig (hænger), evt.
skille den ad og rense tastaturet.

Steven