Simunlock Nokia 6060
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-06-06 12:26

Jeg har byttet mig til en Nokia 6060, som er simlåst.

Kan den låses op uden at aflevere den et sted?

Hvis ja - skal den også afleveres, hvis jeg venter et par måneder på at - i
dette tilfælde Telia - _skal_ låse telefonen op?

--
Per, Esbjerg

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 26-06-06 12:40

> Jeg har byttet mig til en Nokia 6060, som er simlåst.
>
> Kan den låses op uden at aflevere den et sted?

prøv her
http://www.tekit.dk/?url=nokia&brand=Nokia&model=6060&image=nokia.gif

/ad

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-06-06 18:42

Awul Dasfilshabeda wrote:
> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en
> meddelelse news:449fc43c$0$90446$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> prøv her
> http://www.tekit.dk/?url=nokia&brand=Nokia&model=6060&image=nokia.gif

Det virkede med kode nr. 1 - mange tak :)

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 26-06-06 12:48

> Jeg har byttet mig til en Nokia 6060, som er simlåst.
eller denne http://www.trycktill.com/unlock_swe.asp
/ad

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-06-06 12:56

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev:

>Jeg har byttet mig til en Nokia 6060, som er simlåst.
>
>Kan den låses op uden at aflevere den et sted?

Ja.

>Hvis ja - skal den også afleveres, hvis jeg venter et par måneder på at - i
>dette tilfælde Telia - _skal_ låse telefonen op?

Nej.

Begge dele forudsætter dog, at telefonen ikke er forsøgt oplåst
tidligere (man har "kun" fem forsøg til at indtaste den rigtige kode).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Mangler du begrænsningskoden til din Nokia-telefon?
Den klarer vi - og vi sender kun én kode - den rigtige!