Ny blæser eller nyt grafikkort?
Fra : Hansen

Dato : 26-06-06 07:05

Hejsa

Jeg har et Palit Daytona TI4200 hvor blæseren virkelig larmer igennem! Så
jeg overvejede selvfølgelig at skifte den, hvilket vil koste omkring 300 kr
(Zallman køleplade - evt. med blæser).

Men så er spørgsmålet, kan det bedre betale sig at købe et nyt kort, ala
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=142111 ?
Findes der kort i den prisklasse der har samme performance eller bedre, end
det jeg har nu? Det er til alm pc brug, og så noget gaming engang imellem
(Tiger Woods 2006, Call of Duty 2 Battlefield 2 og lign.)

/Hansen

Fra : Allan F

Dato : 02-07-06 15:53

"Hansen" <bluesboys@-remove-this-hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det jeg har nu? Det er til alm pc brug, og så noget gaming engang imellem
> (Tiger Woods 2006, Call of Duty 2 Battlefield 2 og lign.)

Dit TI4200 er langt bagefter hvad nye kort til 300 kroner kan. Du kan få et
passivt kølet Radeon 9250 kort til samme pris, som er totalt lydløst. Men
hvis du har planer om at spille lidt mere krævende spil, skal du nok regne
med at smide en 500 kr. mere.

Fra : Hansen

Dato : 03-07-06 08:07

> [...]
> et passivt kølet Radeon 9250 kort til samme pris, som er totalt lydløst.
> Men hvis du har planer om at spille lidt mere krævende spil, skal du nok

Hvilket kort vil du i så fald foreslå? Det må gerne være passivt kølet

/Hansen