Hvad er CID: ??
Fra : P

Dato : 24-06-06 12:24

Hej.

Jeg har undret mig over dette spørgsmål i noget tid:

Hvad er er "CID:" det kan være CID:36 ller CID:49 el.lign......

Eks. er det noget som SonyEricsson bruger, men hvad precis er det at det
referere til ??

Jeg troede at det var noget med hardware version, men da både K750i og W810i
pt. har CID:49, men er vidt forskellige, så er det nok ikke det....

Mvh.
Peter

Fra : JMo.

Dato : 25-06-06 22:10

P wrote:

> Hvad er er "CID:" det kan være CID:36 ller CID:49 el.lign......

Connection ID. Alle dine datakonti-opsætninger har et ID. Bruges oftest når
du skal have din PC til at koble op via din mobil. Så bruger du CID'et så
din PC kan fortælle din telefon hvilken konto den skal bruge til at koble
op.

Fra : Peter D.

Dato : 29-06-06 18:59

Hej.

nej, det giver ingen mening (tror jeg).....
Er det ikke noget med hardware version på SonyEricsson telefoner, så vidt
jeg kan finde ud af må det være sådan noget i den retning.....
De "gamle" K750i og W800i, havde CID:36
De nyere W810i og nyere K750i, har CID:49

Mvh.
Peter