Købe cover -> hvor
Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 18-06-01 18:31

Hej

Jeg er på clubnokia faldet over et cover til 8210, farven opal blue. Men
hvor kan jeg dog købe det? Jeg har ikke set det i nogle butikker, ikke
engang i Concept Store. Er det nogle steder muligt at købe det online? (Har
undersøgt enkelte online shops, men de havde det ikke)

Mvh

Peter

Fra : Fenrisulven

Dato : 18-06-01 23:45

Også hos www.thansen.dk

Fra : Nick

Dato : 19-06-01 08:25

Jeg vil da gerne tage den hjem til dig, prisen bliver noget i retning af
179,- + moms.

Venlig hilsen / Regards

Nick Keller
Marketingchef
Multimedia World A/S

Peter Skjelbo, eaid.dk <peter@eaid.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_UqX6.209$SF4.28905@news.get2net.dk...

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 19-06-01 18:09

Nick <nick@multimediaworld.dk> skrev i en
> Jeg vil da gerne tage den hjem til dig, prisen bliver noget i retning af
> 179,- + moms.

Hej

Siger mange tak for tilbudet. Jeg vil vende tilbage om en uges tid, hvis jeg
ønsker at du gør dette (står for at skal have gaver nemlig, og hvis jeg får
en bunke covers der, tror jeg, jeg vil vente lidt).

Mvh

Peter