Live!
Fra : Brian Hansen

Dato : 23-06-06 20:59

Hey there.

Ingen hér der var til Live i Store Vega d. 9, eller for den sags skyld,
vil komme med en kommentar eller to...?...
Hmm... Ved godt det ikke lige frem er Robbi Williams, så ikke den store medie dækning,
men alligevel; god musik er og bliver god musik. anyone?...

Sagt med frygt for at dette blive til en Robbi Willams tråd, uhh,,, ikk' lige planen!

Var der selv og må sige,,, det var en KANONT!...
Eller sagt med andre ord; kan slet ikke beskrives, var bare SÅ fed en oplevelse.
Har så heller ikke oplevet Live - live før, men "drømt" om det de sidste 5-6 år, så...

Kan så kun håbe på at der er noget om "løftet", at de vil komme igen sidst
på året/tidlig næste år, for så ved jeg godt hvor jeg er!

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-06 12:40

Brian Hansen wrote:
> [...]
>
> Kan så kun håbe på at der er noget om "løftet", at de vil komme igen sidst
> på året/tidlig næste år, for så ved jeg godt hvor jeg er!

farven misundelse står tydeligt i ansigtet på mig.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Malene Hald

Dato : 24-06-06 14:04

> Ingen hér der var til Live i Store Vega d. 9, eller for den sags skyld,
> vil komme med en kommentar eller to...?...

Jeg var der:) Min kæreste er afsindig Live-fan, så nu måtte jeg med for at
opleve hvorfor. Det forstår jeg så nu. Fantastisk dygtige håndværkere, de
kan sørme deres kram. Vildt at opleve hærdede og erfarne koncertmusikere
sidst i 30'erne blive næsten rørt over den energi de fik tilbage fra
publikum. DET er ægte musik, en superoplevelse. Det kan mange andre musikere
lære en del af.

--
Med venlig Hilsen

Malene Hald