rabatkode på leje af bil i Canada Hollida~
Fra : J. Alkil

Dato : 22-06-06 19:40

Med fare for at blive belært om at emnet har været oppe at vende før
spørger jeg om der er nogen, som ved hvordan man kvalificerer sig til
en rabatkode-ordning hos Holliday Autos - Man bedes ved bookning på
sitet (svensk) angive rabatkod. (!?)
Mon man skal være svensker ?

Vi skal leje en stor bil i 25 dage fra Vancouver og ved ikke rigtig
hvad vi skal vælge med rigtig god plads til 4-5 prs og et moderat
kørselsbehov.

Vi skal nok ikke køre mere end 2000 km især i USA -Seattle området
men vi skal føle os sikre gerne med side-airbags og sidde godt med
udsyn fra alle pladser.
Kan man få biler til leje med GPS ?

Hvad og hvem skal vi leje af ?

Er der nogen med ideer at afprøve ?

På forhånd tak

Jørgen Alkil

Fra : jenny og søren

Dato : 22-06-06 20:16

> [...]
>
> Vi skal nok ikke køre mere end 2000 km især i USA -Seattle området
> men vi skal føle os sikre gerne med side-airbags og sidde godt med

hej Jørgen

vi var i usa her i foråret og vi lejede bil igennem www.mrjet.dk (som så
igen bruger carbookers.com ) og det var bare rigtigt godt, det eneste
problem er at du først får at vide hvilket selskab du får bilen igenem 2
dage senere men ellers er det helt i top.
det blev AVIS der løb med sejren her (8 dage 1900.-kr incl fri km alle
forsikringer og den første tank benzin + bilen skulle leveres tilbage med
tom tank næsten da....)
vores bil som skulle have været en alm. fullsize, blev gratis opgraderet på
destinationen til en minivan... Og alt kørte helt perfekt. iøvrigt en dodge
grand caravan med fin plads til 6 personer incl pak

og ja du kan godt få biler med gps ting i på nogle booking sider kan det
tilvælges, det er dog ret dyrt ca 70 kr om dagen.

men prøv at tage en søgning her i gruppen der er masser af hints til
billeje og til de forskellige selskaber.

god tur

søren Brix

Fra : Sten Schou

Dato : 22-06-06 23:25

"J. Alkil" <jalkil@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi skal nok ikke køre mere end 2000 km især i USA -Seattle området
> men vi skal føle os sikre gerne med side-airbags og sidde godt med

Vi har lige kørt over USA, fra Newark til San Francisco. Bilen lejede vi
gennem Holiday Autos, grundet et noget lavere envejsgebyr, end hos de andre
selskaber. Rabatkode er noget du får tildelt, når du har lejet hos Holiday
Autos en gang. Første gang kan du ikke bruge den.
GPS brugte vi ikke, derimod købte vi Rand McNallys roadatlas. Med dette
kunne vi finde vej gennem både Chicago, Minneapolis, Salt Lake City samt San
Francisco, uden problemer.

Hilsen Sten

Fra : "> Allan

Dato : 24-06-06 04:21

> [...]
>
> Vi skal nok ikke køre mere end 2000 km især i USA -Seattle området
> men vi skal føle os sikre gerne med side-airbags og sidde godt med

Hej Joergen.
Jeg bor herovre (i Vancouver).
Har lige forhoert mig af - de fleste siger http://www.nationalcar.com/ hvis
du skal leje til en rimelig pris.