Shopping Paris.
Fra : Coppi

Dato : 22-06-06 06:38

Hej.

Skulle der mon sidde nogle ædle kvinder herinde, der kender til nogle gode
tøjbutikker i Paris, hvor der sælges tøj i str. 42-44, altså danske
størrelser.

Og hvor finder man f.eks en skindforretning i Paris, altså sådan en hvor man
kan købe en rulamsjakke e.l.

I begge tilfælde skal det være til rimelige priser.

coppi

Fra : Jens G

Dato : 22-06-06 16:59

On Thu, 22 Jun 2006 07:37:51 +0200, "Coppi" <annie321@privat.dk>
wrote:

>Hej.
>
>Skulle der mon sidde nogle ædle kvinder herinde, der kender til nogle gode
>tøjbutikker i Paris, hvor der sælges tøj i str. 42-44, altså danske
>størrelser.

Jeg er godt nok ikke en ædel kvinde men jeg kender én sådan som har
købt tøj hos
Giani Forté
82, rue de Sévres
75007 Paris
Métro Duroc

http://www.gianiforte.fr/

Det er vist ikke så billigt igen, men god kvalitet i godt design.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Coppi

Dato : 23-06-06 15:58

Hej Jens.

Tusind tak, lækkert tøj ser det ud til og i dansk kvinde størrelse
coppi