Hvilken Woodstock?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-06-06 20:26

http://www.axelmusic.dk/productDetails/085391354925

http://www.axelmusic.dk/productDetails/7321900135498

er de nøjagtigt ens, eller er en at foretrække? Jeg kan ikke lige gennemskue
det...

Tak.
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Lars Rindsig

Dato : 21-06-06 20:41

sniper_Nolight wrote:
> http://www.axelmusic.dk/productDetails/085391354925
>
> http://www.axelmusic.dk/productDetails/7321900135498
>
> er de nøjagtigt ens,

Den ene er region 1 og den anden er region 2.

> eller er en at foretrække? Jeg kan ikke lige gennemskue
> det...

Det kommer an på din dvd-afspiller - hvis der er installeret sådan en
regions-kode-afbryder-fidus, er R1-udgaven halv pris. Ellers må du hoste
op med hele beløbet.

Lars

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-06-06 21:00

> [...]
>
> Det kommer an på din dvd-afspiller - hvis der er installeret sådan en
> regions-kode-afbryder-fidus, er R1-udgaven halv pris. Ellers må du hoste

det er indholdsmæssigt jeg mener - om de er nøjagtigt ens mht. indhold. Der
står noget om 40 minutter ekstra på UK'en, men det synes jeg ikke rigtigt
der står noget om på den anden. Region er underordnet for mig, bare jeg får
mest for pengene

Fra : Carl Drud

Dato : 21-06-06 21:16

sniper_Nolight wrote:

> [...]
> der står noget om på den anden. Region er underordnet for mig, bare jeg får

Kigger du på coverbillederne er Reg.1 på 225 min, mens Reg. 2 er på 215
min.

Carl

Fra : Lars Rindsig

Dato : 21-06-06 21:21

Carl Drud wrote:

> Kigger du på coverbillederne er Reg.1 på 225 min, mens Reg. 2 er på 215
> min.

Mao er de ens.

Lars

Fra : Just George

Dato : 22-06-06 12:39

Lars Rindsig had these thoughts

> Mao er de ens.
>
> Lars

Passer med de 4% længde tab ved NTSC til PAL convert.
Men man kan så sige at ønsker man at høre numrene i deres originale
hastighed, så er Reg-1 releasen at foretrække.
--
Just George.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-06-06 16:45

> Passer med de 4% længde tab ved NTSC til PAL convert.
> Men man kan så sige at ønsker man at høre numrene i deres originale
> hastighed, så er Reg-1 releasen at foretrække.

den er heldigvis osse billigst