Urigtige oplysninger til det offentlige so~
Fra : Christian Madsen

Dato : 11-05-06 14:04

Hej NG!

Jeg har et spørgsmål som egentlig kun er teoretisk, da jeg ikke tror at det
offentlige i følgende tilfælde vil gøre andet end at grine af det, men
derfor er det stadig interessant.
Hvis man ligesom personerne i nedenstående link, skriver et brev tilbage til
det offentlige som er så udpræget sarkastisk, kan man så straffes for
urigtige oplysninger? Man kunne også forestille sig at blive spurgt om et
eller andet helt tåbeligt under en samtale med skattevæsnet, og derefter
komme med et sarkastisk svar, som f.eks.: "Ja, det er da klart at jeg har
tjent en masse penge sort og gemt dem derhjemme!"

Brevet jeg taler om man ses på følgende adresse:
http://www.studjur.dk/content/Sjov/Top5lister/su.gif

--
Mvh. Stud.Jur Christian Madsen

Fra : Qbic [6400]

Dato : 11-05-06 19:36

Det ses jo tydeligt at Prinz rullekiks har været udsat for en af de
mærkværdige bugs som kan forekomme i et hvert regnskab, og har
derved svaret humoristisk på deres krav.

Dertil også svaret fra SU om annulleringen, og sagen må derved være
afsluttet
med en hvis latter hos SU styrelsen eller Finans styrelsen.

/ Niels

Fra : Leif Neland

Dato : 11-05-06 20:52

> [...]
> komme med et sarkastisk svar, som f.eks.: "Ja, det er da klart at jeg har
> tjent en masse penge sort og gemt dem derhjemme!"

Bare du ikke for sjov skyld siger du har et maskingevær i din violinkasse i
lufthavnen. Det kan de aldeles ikke se det morsomme i, iflg div docu-soaps..

Leif

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 12-05-06 19:30

"Christian Madsen" <svar@venligsther.dk> skrev i en meddelelse

> Brevet jeg taler om man ses på følgende adresse:
> http://www.studjur.dk/content/Sjov/Top5lister/su.gif

- hehe lol den er fin. Kendte faktisk engang den gæve jurist og kan
garantere,han har muntret sig med skriveriet. Husker jeg ikke helt galt blev
brevet brugt i forbindelse med en årsfest på uni.

ras

Fra : Christian Madsen

Dato : 14-05-06 02:23

rasmus.carlsen tastede følgende:
> [...]
> garantere,han har muntret sig med skriveriet. Husker jeg ikke helt galt blev
> brevet brugt i forbindelse med en årsfest på uni.

hehe, jeg var også flad af grin da jeg læste det.!

--
Mvh. Stud.Jur Christian Madsen
PS: Da jeg kun er Stud.Jur kan jeg ikke ganratere rigtigheden at dette