Dej uden gær
Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 18-06-01 15:52

Nææ, hov - jeg glemte at købe gær til min pizzabund. Er det nu også
nødvendigt? Kan jeg lave en acceptabel pizzabund uden gær eller er det bedre
at lade være....?

Kåre

Fra : Gerner

Dato : 18-06-01 18:39

On Mon, 18 Jun 2001 16:52:07 +0200, "Kåre Weng Madsen" <kwma00@hum.auc.dk>
wrote:

>Nææ, hov - jeg glemte at købe gær til min pizzabund. Er det nu også
>nødvendigt? Kan jeg lave en acceptabel pizzabund uden gær eller er det bedre
>at lade være....?

Hvad med bagepulver ? Det har længere holdbarhed, så det kan man altid have
liggende. Der findes også tørgær.

--
To.: Echelon

No of SETI units returned: 1389
Processing time: 43 days, 13 hours.
(Total hours: 1045)
www.setiathome.ssl.berkeley.edu

Fra : Neta & Peter

Dato : 19-06-01 07:12

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Nææ, hov - jeg glemte at købe gær til min pizzabund. Er det nu også
> nødvendigt? Kan jeg lave en acceptabel pizzabund uden gær eller er det
bedre
> at lade være....?

Jeg tror en flad pizza vil være ret tør, men jeg har ofte lavede lukkede
"pizza"er uden gær. Pirog-agtige ting med fyld af grøntsager som spidskål,
spinat, rucola, forårsløg, svitset med olivenolie og hvidløg og blandet med
nogle sorte oliven.

MVH

Peter