Hjælp :O)
Fra : Lonnie

Dato : 18-06-01 15:58

Hej NG

Vi er et ungt par uden børn, som skal ud at rejse i august måned, nærmere
bestemt to uger indenfor ugerne 32, 33 og 34. Hvad vi vil, har vi ikke helt
fundet ud af, og det er her I kommer ind i billedet...

Vi har overvejet Seychellerne, men har nu besluttet, at det alligevel er for
dyrt. Thailand er også overvejet, men er det ikke ubehageligt varmt og
fugtigt på det tidspunkt???

Vores nøgleord hedder gerne: eksotisk, bounty-strand, palmer, regnskov,
vandfald, interessant dyreliv, smuk natur, ikke for "turistet", noget at se
på, sol, osv osv.

Vi ved selvfølgelig godt at ikke alle ord kan opfyldes på en gang, men det
er de ting vi synes er spændende. Fest og ballade er ikke interessant - det
er alligevel oftest for turistet efter vores smag. Vi har begge kørekort, så
det at leje bil er også en mulighed. Det er i øvrigt en slags forsinket
bryllupsrejse!!!

På forhånd mange tak.

Venlig hilsen Thomas og Lonnie.

Fra : Gard Karlsen

Dato : 18-06-01 20:05

Hei

Jeg vil anbefale dere om å se på Thailand en gang til. Jeg reiste til
Bangkok, Phuket (men dagstur til Phi Phi) og Koh Samui (med dagstur til Koh
Tao) med min kone i september 1998 og vi hadde en fantastisk tur. Selv om
det var regntid var det en deilig tur og vårt opphold på Koh Samui er det
som kommer på toppen når vi tenker på vår drømmereise. Det var en ferie som
var en fin kombinasjon av byferie og strandferie og dagene vekslet mellom å
ligge på stranden, snorkle blant fargerike fisker, spise god thai mat osv.
Jeg har lagt ut bilder og reisebrev på min hjemmeside og jeg anbefaler deg å
besøke denne siden. Adressen til siden min er
http://donar.netpower.no/~ghk/.

Lykke til med valget deres...jeg håper at dere får en riktig fin ferie.

Mvh
Gard Karlsen
gard@karlsen.ms