Fjernet cykel opfølgning.
Fra : Jesper

Dato : 01-05-06 19:50

Hej NG.
Historien som jeg postede i vinters, gik ud på følgende.
Jeg havde en cykel stående i min boligforenings cykelkælder. Jeg var
bortrejst i 3 måneder, jeg betalte stadig leje. Cyklen blev ryddet op fra
kælderen og sat i en bunke på en parkeringsplads, hvorfra den blev stjålet.
Boligforeningen har udbetalt erstatning. Argumentet fra retshjælpen, som
jeg henvendte mig til, var at boligforeningen skulle have sikret cyklen,
mindst ligeså godt som da den stod i kælderen, (Cyklerne i bunken var ikke
låst sammmen.) Der er ikke tale om en dom, men det kan da måske give mod
til cyklister i samme ubehalige situation.
m.v.h
Jesper.

Fra : Thomas

Dato : 01-05-06 22:18

"Jesper" <jesper222@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> låst sammmen.) Der er ikke tale om en dom, men det kan da måske give mod
> til cyklister i samme ubehalige situation.

Kan det passe at du ikke selv havde låst din egen cykel da den stod i
cykelkælderen.?

Kh Thomas

Fra : Jesper

Dato : 02-05-06 02:12

Thomas wrote:
> Kan det passe at du ikke selv havde låst din egen cykel da den stod i
> cykelkælderen.?
>
> Kh Thomas
Cyklen var låst, men er stadigt dårligere sikret ved at stå udenfor end
indenfor i den aflåste cykelkælder.